• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2

    hej...
    här kommer den nya tråden, eftersom jag lyckades knasa till den gamla :)

    sorry!

    kjamisar till er alla :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2
  • Tims mamma

    Tack för välkomnandet!
    Vad kul och annorlunda det låter med era bubblor som ni beställt. Synd man inte såg det tidigare. Vad ska man ta istället för ris - har glömt av det.... Brödsmulor kanske
    Bor ni alla i stan? vi bor norr om stan.

    Funderar på frisyr.. hade tänkt mig lite uppsatt men mest hängande och lockar med småblommor e.dyl men passar det verkligen till en halterneck klänning??

  • Princessdiamond

    vi bor i kärra iaf..

    va det ngn som ville ta en dricka med mig imorgon?? ;)

  • maritim

    Vi har funderingar kring barnen på bröllopet. Vi har tänkt bjuda barnen men funderar över menyn. Vi har ingen större lust att servera en 450 kronors meny till en treåring utan tänkte mer på en barnmeny. Men var drar man gränsen för det, vid tre fyra fem år???? En av våra kompisar sa att i hans värld existerar inga barnmenyer utan alla äter samma mat. Hur kommer ni att göra? ska ni fråga gästerna med barn om de vill ha vanlig eller banmeny?

    I morgon är det alla hjärtans dag och vi firar 10år tillsammans :)

  • MiNik

    Maritim,
    hemma tänker iofs vi så men våra barn är betydligt äldre.
    Det är ju vansinnigt att lägga 450:-/barn i kuvertavgift. Men till festen ska jag höra med barnen och Gunilla vad de vill äta och sätta ihop en barnmeny.

    Blev lite nyfiken har ni fått något kostnadsförslag från Gunilla?

  • Princessdiamond

    maritim

    blev ni också ihop på alla hjärtans dag då??

  • maritim

    Men hur tänker du kring vilka barn som ska äta barnmeny och vilka som ska äta vuxenmeny? Ska du fråga föräldrarna när de anmäler till bröllopet eller ska ni bestämma det själva? Ska barnen sitta vid ett eget bord? Att det ska vara så knepigt, vi kommer att vara så många barn på bröllopet. Vi har inte diskuterat priser ännu för vi vet inta vad vi ska äta men Gunilla nämde en summa på 400-450 per kuvert inkl 2-3 glas vin (om jag minns rätt) Har ni diskuterat priser?

    Jupp, vi blev ett par på alla hjärtans dag 1996 tio år känns väääldigt länge :)

  • Princessdiamond

    vi har väl valt det datummet då vi hade en period precis runt ikring det datummet då vi på sätt och vis va ihop.. men så ville han inte heller stressa å.. ja du vet..
    så då blev det så att vi anser att det va det datummet som gäller :)

    ingen som svarar på min fråga om en liten fika imorgon.. :(

  • MiNik

    Jag hade gärna följt med Princess men jag har möten hela eftermiddagen imorgon :(

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3.2