• augustibröllop-06

    Träff!?

    Hej på er alla "Kalmar-brudar"!

    Hoppas ni alla haft en skön jul och att ni fått vara lite lediga!

    Jag har varit helt ledig från jobb och skola i 3 veckor och är nu "laddad" med energi igen...skönt! Har varit lite tomt med inlägg här sista tiden, men jag tror att vi alla haft fullt upp med att träffa släktingar och vänner.

    Hur går det i bröllopsplaneringen, vad står på tur? Vi har gjort klart alla inbjudningskort (ska skicka dem till alla hjärtans dag) och håller på med en hemsida nu...är så himla kul att sitta och pyssla med såna "småsaker" tycker jag!

    Vad säger ni, en träff i Kalmar snart? Tycker vi bestämmer en dag/eftermiddag/el kväll när vi kan ta en fika och snacka lite snart! Skriv om du vill va mé och när du har lättast för en träff så får vi gemensamt bestämma nåt. Jag kan när som i veckan, men det kanske är lite för snabbt inpå för er andra?

    //Kram Em

  • Svar på tråden Träff!?
  • augustibröllop-06

    Hej på er!

    Hoppas ni haft en skön helg!? Vi har haft min lillebror på besök och passade på att gå och prova kläder till honom (han ska vara näbb) och sambon, så nu är det bokat. Hittade jättefina kläder till dem på "Bröllopsbutiken", så roligt att se dem så fina...jag bara log!!

    Snart är det ju dags för "träff", ska bli super! Kl. 17 utanför Zorbas är det som gäller va? Hur många är vi? Har du bokat bord "2/9 2006"?

    Kram//Em

  • Snärtan

    Jag är fortfarande på iallafall! :)
    Ska bli kul att ses igen!

  • augustibröllop-06

    Snärtan- Usch då, de va inte roligt, hoppas du kryar på dej tills på torsdag! Du får kurera dej ordentligt i två dagar nu, så är du säkert piggare på torsdag....

    Kram//Em

  • Snärtan

    Är det nån som bokat bord och isåfall i vilket namn?
    Ses ikväll!

  • augustibröllop-06

    Japp, det har Maria fixat! Är förkylningen bättre? Ses i kväll!

    Kram//Em

  • Lill Fia

    Hoppas jag hinner....kanske kommer lite senare i så fall...jobb jobb jobb jobb

  • augustibröllop-06

    Klart du hinner det Lill Fia!!! Sånt kul måste man ta sig tid till!

    Ses snart allihop!

    Kram//Em

  • Snärtan

    Tack tjejer för en trevlig gårdagskväll!
    Ser fram emot att träffas igen, men denna gång hemma hos Em!

  • T81

    HEJ.. Ska gifta mig i augusti i Kalmar. Och undra om någon är intresserad av att träffas för lite bröllopsprat. Tack!! MVH Kalmartjejen..

Svar på tråden Träff!?