• augustibröllop-06

Träff!?

Hej på er alla "Kalmar-brudar"!

Hoppas ni alla haft en skön jul och att ni fått vara lite lediga!

Jag har varit helt ledig från jobb och skola i 3 veckor och är nu "laddad" med energi igen...skönt! Har varit lite tomt med inlägg här sista tiden, men jag tror att vi alla haft fullt upp med att träffa släktingar och vänner.

Hur går det i bröllopsplaneringen, vad står på tur? Vi har gjort klart alla inbjudningskort (ska skicka dem till alla hjärtans dag) och håller på med en hemsida nu...är så himla kul att sitta och pyssla med såna "småsaker" tycker jag!

Vad säger ni, en träff i Kalmar snart? Tycker vi bestämmer en dag/eftermiddag/el kväll när vi kan ta en fika och snacka lite snart! Skriv om du vill va mé och när du har lättast för en träff så får vi gemensamt bestämma nåt. Jag kan när som i veckan, men det kanske är lite för snabbt inpå för er andra?

//Kram Em

• Svar på tråden Träff!?
  • augustibröllop-06

Självklart är det kul om fler Kalmarbrudar hänger på, bara skriv här!

• 2/9 2006

Jag jobbar till 16 så halv fem eller fem, vad trevligt!

Kom dock på att jag har typ knappt 4 min dit från jobbet så vid 16 fungerar faktiskt...

• augustibröllop-06

Ska vi säga klockan 16 vid Hamncaféet då?

Trevlig helg på er alla!
    //Em

• Lill Fia

Hej hej!
    Kanske oxo dyker upp nästa fredag fast inte förrän 16,30. Jobbar bara 2 minuter från Hamncafét så det är ju nära för mig oxo..... Hur många blir det?!
    Ha en riktigt kul helg.

• augustibröllop-06

Hej Lill Fia och alla andra!

Kul att "se" dej här inne...va ett tag sen! Än så länge så är det jag, "Snärtan" och "2/9 2006" (och så du nu då! )som är med nästa fredag. Vore jättekul om du följde med! Hoppas ännu fler hänger me!?

Vi kan lika gärna säga 16.30, så hinner alla dit!

//Em

• 2/9 2006

Bokat!

Ska vi ses utanför?

Jag har garanterat en knallröd jacka så jag syns! Plus att det är nog inte så många tokar som ska träffas just där just då. Vet vi om de har öppet?

• Snärtan

Okidoki... 16.30, bokat!

Tycker att vi ska ses utanför så att man vet vem/vilka som man ska fika med ;)

Måste bara höra... vet vi varandras åldrar här inne på våra Kalmar-trådar?
    Själv är jag 22.

• augustibröllop-06

Jappsidopp, klockan 16.30 på fredag är det "fikatime"....skoj!

Tycker också att vi ses utanför så att vi vet vilka vi är när vi går in. Några fler tjejer som vill hänga me?

Jag är 23, snart 24.

Trevlig helg på er!

//Em

• 2/9 2006

Oj.. jag känner mig last gammal då jämfört med er... Jag är 27 men väldigt snart 28...

Men känner mig som 23 :)

• Jessli

Hej!

Kul med en träff!

Det skulle vara roligt att komma på fredag, men jag är osäker på om jag kan... Måste kolla upp det eftersom jag ska bort tidigt på kvällen. Jag återkommer!

Men stänger Hamncaféet inte ganska tidigt? Vid klockan 17 eller så? Jag är osäker på det, men har för mig att jag har läst det någonstans. Jag har faktiskt aldrig varit där, så ni vet nog bättre!

Jag är 31, så jag är gammelgumman i gänget i så fall...

Svar på tråden Träff!?