• augustibröllop-06

Träff!?

Hej på er alla "Kalmar-brudar"!

Hoppas ni alla haft en skön jul och att ni fått vara lite lediga!

Jag har varit helt ledig från jobb och skola i 3 veckor och är nu "laddad" med energi igen...skönt! Har varit lite tomt med inlägg här sista tiden, men jag tror att vi alla haft fullt upp med att träffa släktingar och vänner.

Hur går det i bröllopsplaneringen, vad står på tur? Vi har gjort klart alla inbjudningskort (ska skicka dem till alla hjärtans dag) och håller på med en hemsida nu...är så himla kul att sitta och pyssla med såna "småsaker" tycker jag!

Vad säger ni, en träff i Kalmar snart? Tycker vi bestämmer en dag/eftermiddag/el kväll när vi kan ta en fika och snacka lite snart! Skriv om du vill va mé och när du har lättast för en träff så får vi gemensamt bestämma nåt. Jag kan när som i veckan, men det kanske är lite för snabbt inpå för er andra?

//Kram Em

• Svar på tråden Träff!?
  • augustibröllop-06

Halloj tjejer!

Vad sägs om att boka in en ny fika såhär i vinterkylan?

Jag föreslår fredag den 3/2 (alltså nästa vecka) eller torsdag den 9/2 (om drygt två veckor). Vad säger ni?

Jag kan tänka mig Cullzénska caféet igen (det var ju så himla mysigt där!), men det spelar ingen roll om vi är någon annanstans heller.

Hoppas alla som var där sist kan/vill hänga på igen och att ni som inte var där kan följa med denna gång!

Kram//Em

• Jessli

Hallå Em!

Jag tycker torsdagen den 9/2 låter kanon!Jag kommer gärna då! :) Den 3/2 är jag tyvärr bortrest. När kan ni andra?
    Ja, Kullzénska är jättemysigt!

Ha det gott allihopa!

/J

• Sandra_aug-06

Hej!

Jag kan nog komma fredagen den 9/2 för den 3:e flyttar vi!
    Men jag är gärna med! Jag är så upprörd nu för det strular med lokalen, vi skulle hyra en privat lokal, jättefint vid vatten, men nu gick inte det helt plötsligt... Så nu sitter jag här och har nästan panik för allt är ju redan uppbokat! Vi hade ju inte tänkt oss att ha det på en restaurang, utan ha catering och fixa egen dryck... Så jäkla typiskt!!
    Nåja, på något sätt måste det ju gå.

/Sandra

• augustibröllop-06

Hej Sandra_aug-06! Usch vad tråkigt att det strular med lokalen, hoppas det fixar sig på något sätt trots allt! Vill bara uppmärksamma dej på att den 9/2 är en torsdag och inte en fredag, så du inte kollar upp fel datum!

Jessli- Kul att du kan den 9/2, nu hoppas vi bara det funkar för de andra också!

Fler som kan torsdag den 9/2?

Kram//Em

• Jessli

Hm.. jag kan ju inte alls den 9/2 såg jag nu... Jag har ju tenta dagen därpå... Så jag kan ingen av datumen typiskt nog! Annars har jag inte mycket inbokat. Nåt annat datum som kan bli aktuellt? Eller ... det är klart att om ni andra kan då så får ju jag känna mig nedröstad... men det hade varit så kul att vara med! :)

Nej, vad tråkigt Sandra! Vilka lokaler har ni kollat upp? Håller tummarna för er!!

/J

• augustibröllop-06

Jessli- Oki, tur du kom på det nu och inte dagen innan eller nåt!

Då föreslår jag torsdag den 2/2 i stället. Hur många kan/vill ta en fika nästa torsdag?

Hoppas alla kan detta datum (hoppas kan man ju, men det är inte det lättaste att hitta en dag när "alla" kan....)!!

Kram//Em

• Jessli

Haha, okej, jag kapitulerar... för det är den dagen (den 2/2) jag åker iväg... Ni får bestämma ett datum helt enkelt. Det hade varit jättekul att kunna vara med, men som du skriver Em, det går inte att hitta ett datum som alla kan! :-/

• Snärtan

Som det ser ut i min kalender så kan jag vilken dag som helst av de ni räknat upp :)
    Bestäm ni som har mer inbokat så hänger jag på helt enkelt!

/Lina

• augustibröllop-06

Verkar hopplöst! *ler*

Jag gör ett tredje, och sista, försök att föreslå några dagar för fika (man brukar ju säga tredje gången gillt, så jag håller tummarna!).

Tisdag 31/1
    Torsdag 9/2
    Torsdag 16/2
    Fredag 17/2

Jaha tjejer, vilken dag/vilka dagar kan ni?

Jessli- om det blir den 9/2 kanske du kan "skippa" tentaplugget nån timme, det brukar vara rätt bra med en liten paus sådär dán innan tenta! (Men vi hoppas såklart resten av tjejerna kan någon av de andra dagarna)

Ninn- Kan du någon av dagarna?

Hoppas att "2/9 2006","Snärtan","Jessli",
    "Ninn" och "Sandra_aug-06" tittar in här snart och att vi hittar någon dag som passar alla! Självklart vore det kul om fler tjejer vill följa med, det är bara att skriva här!

//Kram Em

• 2/9 2006

Tja, jag kan alla dagarna i stort sett... den 31/1 är mindre bra men det går. Jag borde gå på ett möte på brukshundklubben men det kontra fika och prata tjejsnack?! Svårt val!

Hojta när ni bestämt er så kommer jag! Hur har det gått med lokalen Sandra?

/M

Svar på tråden Träff!?