• augustibröllop-06

    Träff!?

    Hej på er alla "Kalmar-brudar"!

    Hoppas ni alla haft en skön jul och att ni fått vara lite lediga!

    Jag har varit helt ledig från jobb och skola i 3 veckor och är nu "laddad" med energi igen...skönt! Har varit lite tomt med inlägg här sista tiden, men jag tror att vi alla haft fullt upp med att träffa släktingar och vänner.

    Hur går det i bröllopsplaneringen, vad står på tur? Vi har gjort klart alla inbjudningskort (ska skicka dem till alla hjärtans dag) och håller på med en hemsida nu...är så himla kul att sitta och pyssla med såna "småsaker" tycker jag!

    Vad säger ni, en träff i Kalmar snart? Tycker vi bestämmer en dag/eftermiddag/el kväll när vi kan ta en fika och snacka lite snart! Skriv om du vill va mé och när du har lättast för en träff så får vi gemensamt bestämma nåt. Jag kan när som i veckan, men det kanske är lite för snabbt inpå för er andra?

    //Kram Em

  • Svar på tråden Träff!?
  • Jessli

    Hej!

    Räkna med mig! Jag ska försöka hinna komma! Om jag inte är utanför Kullzenska klockan halv fem så att jag insett att det blir för stressigt, men som sagt jag ska göra ett försök!

    Hoppas att vi ses på fredag! :)

  • augustibröllop-06

    Kul att du hänger med "Jessli"! Kan nog vara "avstressande" att få träffa lite fler Kalmarbrudar över en kopp fika!

    Hur står det till med er andra, har varit lugnt här inne ett par dagar!?

    Fler tjejer som vill följa med? Lill Fia och D..U, kommer ni?

    Ska bli jättekul att få träffa alla! Vi ses på fredag kl.16.30 utanför Kullzénska caféet!

    2/9 2006- Skulle du ha en röd jacka på dej? (så man vet vad man ska titta efter...)
    Är det fler som har några "kännemärken"? Jag har antagligen ett par brun/beiga höga stövlar med mönster på!

    //Kram Em

  • augustibröllop-06

    Kopp fika!? Haha, jaja ni förstår nog vad jag menar....antingen en fika eller en kopp kaffe borde det ha stått!

  • Ninn

    Hejsan allihop!

    Har inte skrivit på ett tag. Det hade varit kul att hänga med på träffen nu på fredag. Jobbar dock till 20 de flesta kvällar och där i bland nu på fredag.
    Men ha det så trevligt, och så kanske vi kan träffas nån annan gång.

    Har fått barnvakt i helgen, så sambon och jag ska till växjö för att leta material till inbjuningskort och kika lite på kläder till bröllopet. Funderar dock starkt på att skicka efter från en firma på nätet. de är billiga och verkar ha fått bra kritik. Vi får se:)

    augstibröllop-06 har du sett att jag har svarat på ditt inlägg?

    ps. jag blir 28 i år

    Kram /Ninn

  • 2/9 2006

    Jag har min röda jacka på mig, JAPP! Speciellt i detta vinter rusk!

    Ses imorgon!

    M

  • augustibröllop-06

    Tack för en trevlig fika ni som var där, var jättekul att få veta vilka ni är och bara snacka lite...hoppas på fler gånger!

    Ninn- Jag är kanske lite förvirrad, men vilket inlägg menar du att du svarat på?? Som sagt var så kanske jag borde veta det, men just nu "faller inte poletten ner"!

    //Em

  • 2/9 2006

    Tack Själv Em!

    Hoppas att kinamaten smakade bra! Jag fick väldigt god mat hemma i alla fall!

    Vi får boka en fika snart igen!

    /M

  • Snärtan

    Ja tack tjejer för en trevlig fika!
    Som sagt, kul att ha ansikten till era "nick". Kommer tyvärr inte ihåg era riktiga namn bara... *pinsamt*

    /Lina

  • Sandra_aug-06

    Hej!

    Ja, det var trevligt att träffas och prata lite live.. Jag kommer inte heller ihåg allas namn..men jag lär mig nästa gång! Nästa gång ska jag också komma ihåg tiden så jag slipper komma mitt i alltihop. Jag fick en liten kick av mötet så jag får in lite bröllopsplanering här i flytten, skönt!

    /Sandra

  • Jessli

    Hej hej!

    Ja, tack så mycket tjejer! Det var jättetrevligt! Ja, vi får absolut boka in fler fikor!

    Jag fick en bra kväll med en spännande kockduell! Tyvärr kom mitt lag sist... hrm... men det blev god mat ändå!

    Ha det bra i snöovädret!

    /Jess

Svar på tråden Träff!?