• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • MiNik

    Hej på er tjejer,
    här ska det fikas ser jag....

    Fika 1/2
    princess
    princess_edition
    Vårbrud06
    Yrvädret
    loppalina
    MiNik

  • MiNik

    marstrandsbrud,
    Välkommen
    i denna tråden finns det iaf 2 till som ska vara på Marstrand.
    Jag 19/8 och Maritime 26/8.

  • HanOchJag

    Fika 1/2
    princess
    princess_edition
    Vårbrud06
    Yrvädret
    loppalina
    HanOchJag

    Tror jag iallefall
    Men sak säkerligen inte vara några problem.Beror på om jag fått jobb då eller ej.

  • Charleston

    Hej, jag kan oxå fika den 1 feb, så jag skriver på mig också!
    Igår bokade vi - eller rättare sagt den stolte blivande äkta mannen - bröllopssvit... De många små "bäckarna" börjar "rinna till" alltmer... (och i helgen ska vi spåna ännu fler tips och idéer med min bror och svägerska som gifte sig i augusti...)

    Fick ingen "respons" på min ring- och guldsmedsfråga (sid 9) Är det ingen annan här som låtit göra egen ring?!? Vart gick ni i så fall? Hur var det?

    Fika 1/2
    princess
    princess_edition
    Vårbrud06
    Yrvädret
    loppalina
    HanOchJag
    Charleston

  • yrvädret

    Charleston

    Jag kommer designa min egen ring. Kommer att beställa den på Nordstans Guld. De har riktigt bra kvalitet på både guld och diamanter till ett inte alltför skrämmande pris

  • Vårbrud -06

    Om jag har räknat rätt är det bara 158 dagar kvar tills vi gifter oss den 10/6!!

    Måste få tag på en klänning snart. Skall prova några nästa torsdag. Funderar på en vanlig Nixa, de är inte så dyra.
    Måste verkligen tänka på pengarna. Faktiskt lite tråkigt att vara så styrd av pengarna. Innan vi köpte huset så kändes det inte som ett problem... men nu tog vi bröllopspengarna dit.
    Fast alla våra gäster som kommer vet ju om att vi nyligen köpt hus och att det är därför allt inte är så påkostat.

  • Princessdiamond

    vårbrud

    du är inte intresserad av att låta sy upp en klänning hos någon sömmerska då??

  • Vårbrud -06

    Princess

    Har inte tänkt på det. Vågar nog bara om det är någon i sverige eller nått. Verkar jobbigt att beställa den efter sina mått från tex cindrella.

    Jag hoppas på att få en klänning för ca 3000-3500. Tror ni att det är möjligt? Nixorna är väldigt enkla. Men eftersom det blir ett enkelt bröllop känns det fel att smaska på massa på klänningen och inte allt annat. Skall ju ha tiara och slöja också.

  • Helmborn2B

    Charleston:
    Jag designade min förlovningsring tillsammans med Nordstans Guld. Dom är jätte duktiga där samtidigt som de inte tar överpriser som så många andra gör i Göteborg. Rekommenderar dom varmt!

  • Charleston

    OK, 2 som gått till Nordstans Guld... Måste bara fråga; det är väl inte den mittemot Handsmakarn´ (och bredvid HM:s underkläder) i 5:an, eller?!?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3