• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #3

Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

:D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • loppalina

Alla är väl i bröllopstagen tror jag (haha) :) Skall bli roligt att träffas :)

• Vårbrud -06

Någon som kollade sexprogrammet igår?

Vaddå värmekamera... man såg ju hur mycket som helst. Lite knepigt att vara med i det programmet. Tyckte inte heller att jag kunde identifiera mig med dem, supersnygga båda två och sex hela tiden... fast de verkar ju inte direkt njuta när de hade sex. Bättre att ha det mer sällan och vara kärleksfull än att ha deras snabbsex. De kanske känner sig pressade på att det "skall vara så"... hmm

• Vårbrud -06

Själv är jag sjuk. Förskyld och allmänt hängig. David åkte till Slovakien idag också... blir nog borta längre än vad han trodde också... kanske 2 veckor istället för 1... inte kul att vara ensam så länge.. i somras var han borta i 8 veckor...

vad gör du annars? mammaledig? pojkarna såg inte så gamla ut.

• loppalina

Nepp jag såg tyvärr inte programmet igår. Men det hade nog varit underhållande. Här kör vi på kvalitet istället för kvantitet :D

• Vårbrud -06

Sammahär... verkar det ända rätta så länge som båda är nöjda.

• Vårbrud -06

Princess diamond, nu när vi har två st.

• Princessdiamond

jag förstod att det va mig du menade ;)
    *känna sig hedrad*

• Vårbrud -06

Hehehe det skall du göra!

• MiNik

Hej på er!
    Grattis till nomineringen Princess :)

yrvädret,
    sry, fattar lite trögt tydligen, men jag tar gärna en fika innan den 1:e, nästa vecka?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3