• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • yrvädret

    GOTT NYTTT ÅR!! på er allihop!!

    I år smäller det - det som vi alla planerar och väntar på. Känns lite konstigt att tänka att vi faktiskt är inne på det år vi faktiskt ska GIFTA oss!!

    Trollvinter
    Hur känns det nu att veta att det är mindre än en vecka kvar??

  • yrvädret

    Ta mig sjutton - jag snodde det första inlägget här för året! och det fyra timmar efter tolvslaget

  • idagustavsson

    Gott nytt år och hej allihopa! Min sambo friade på julaftons morgonoch jag svarade JA!! Tanken är att vi ska gifta oss under 2006! Suger in så mkt ideér och tips som möjligt och försöker komma underfund med hur jag använder alla funktioner här på BT!! Jag svävar vidare på mina rosa moln

  • Princessdiamond

    hej ida!
    grattis! :D

    gott nytt år igen alla :)

  • Vårbrud -06

    Gott nytt år på er!
    Nu börjas planeringen på riktigt allvar.. fast det känns lite motigt måste jag säga. Det är så mycket som skall klaffa mm

  • yrvädret

    Det pirrar ganska mycket i magen nu när man kan säga att "Iår ska jag gifta mig". På något sätt var det en betryggande distans till händelsen när det gick att säga "Nästa år ska jag gifta mig".

    Fast å andra sidan väntar jag otåligt på att dagarna ska gå "Bara" ett halvår kvar nu!! Nu i veckan ska vi sätta oss och fixa inbjudningskorten på riktigt! Har ingen aning om hur vi ska formulera det, men det ordnar sig nog. Det är ju inte så att jag och min sambo är verbalt obegåvade

  • Vårbrud -06

    Yrvädret

    Bra att ni sätter igång med det.. vi skall också göra det snart. David var så gullig, vid tolvslaget sa han att han älskade mig och att han såg fram emot att vi skall gifta oss. Han har frågat lite mer om detaljer, om han skall hålla tal, pratat om toastmaster och vem han vill ha som best man, mm

    Vi skojade imorse om vi skulle överraska gästerna med en uppvisning i Salsa. Sandra säg inget till någon om du läser detta.. det kanske blir sanning =)

    Kan ni tänka er att det bara är några ynka månader kvar... jag som inte ens äger en klänning ännu

  • Vårbrud -06

    yrvädret

    Glömde skriva att du får lägga ut förlag på text mm här. Jag måste sno idéer från alla när det gäller inbjudningar mm.. Jag är oerhört dålig på det själv. Lättare att bara kopiera från någon annan.

    Det gäller alla.. Ni lovar väl att lägga ut texter och kort på era inbjudningar? Jag vill se så att jag kan härma någon

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3