• lillsmurf

    Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar

    Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!

  • Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
  • Skrutthumlan

    Karenina

    Stort grattis!!!!
    Och lycka till!!!

    Kram
    Skrutt

  • skratt-maja

    kareninia och antonia, ett jättestort grattis till er båda. Illamående kan inte vara alltför roligt i värmen!

    Har hittills aldirg kikat in på familjeliv men man får väl göra det för att se era sidor!

  • brud 05

    JÄTTEGRATTIS alla blivande mödrar!!! Fantastiskt glada nyheter! Till när är det beräknat för dig, karenina72?

  • Sep brud

    Oj vad roligt, Karenina 72, grattis!!! Vad roligt för er!

  • Emilia

    karenina72 - GRATTIS! Blir snart att fortsätta med BT/FL-träffar ;) istället för rena BT-träffar.

    Är ju supertrevligt och kul om vi (jag med förhoppningsvis) kan fortsätta ses på träffar fast med annan inriktning än BT under hösten. ;)

    Antonia - Skriver hos dig på FL.

    /Emilia

  • Emilia

    Antonia -Ang. SOLO, så vet jag ej vilken sida det var. Men ganska långt bak... något om Äkta kärlek. Ganska sött, men bilden blev oförskämt dålig - sambon är mycket missnöjd tyvärr.

    /Emilia

  • Antonia

    Hejsan alla!

    Känns väldigt skönt att vara tillbaka i tråden och höra om er och av er. Ni är alla så goa och snälla. Tack för gratulationerna och massa grattis till Karenina72. Ska oxå leta upp dig på FL.

    Visst vore det superduperkul om vi kunde fortsätta ses även framöver genom FL eller här. Jag har ju iofs mitt bröllop kvar så jag kommer väl hänga här till och från samt på FL men ni som gift er kan väl så småningom gå till Fl eller fortsätta här så man kan hålla kontakten, det vore roligt!

    Åker till Öland så jag kommer hem lagom till Brud 05s bröllop *längtar*

    Sen kommer vi nog va i sthlm ett tag så efter den 24e alltså vecka 30 så kanske vi kan ordna en fika om det är någon som kan vill säga.

    Kramis!

  • Sep brud

    Vad spännande att följa alla mammor, jag har också "loggat in" om inte minst bara för att kunna följa er blivande mammor. Vi ligger inte riktigt än i den fasen dock... Mig hittar ni som N0RPAN,

    Antonia, vad har du för "alias"???

    Jag ser fram emot en träff, kan kommande vecka innan fredag, sedan åker vi på en rund resa till TY och DK. Måste ju shopa upp sig med lite drickbart inför den stora dagen!!!

  • brud 05

    Antonia - du är inte ensam om att längta! ;) Nu har jag fixat slöja oxå! Ha det så skönt på Öland!

    Jag har det lite körigt att hinna med en BT-träff nu innan, men sen i augusti då man är tillbaka från resan skulle det vara skoj!

    Ha en trevlig helg, alla!

  • lillsmurf

    Har kikat in på familjeliv en gång! Funkar det likadant som här på BT? Misstänker med tanke på länkar härifrån att alla har sina egna "krypin" och där kan man följa varandras graviditeter? Eller?

Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar