Novenberbrudar hur långt har ni kommit? Tråd 2
Eftersom vår gamla tråd nu kommer att "pensioneras" så fortsätter vi väll här...vi måste ju få höra hur det går för alla novemberbrudar.
Eftersom vår gamla tråd nu kommer att "pensioneras" så fortsätter vi väll här...vi måste ju få höra hur det går för alla novemberbrudar.
Trevlig Lucia!!!
hej alla fruar...visst känns julfixet som peanuts efter all bröllopsplanering
zera - håller helt med. Det kommer onekligen i skymundan. Som igår, då sa jag till min man att jag kände för att vara hemma på nyår i år (annars går vi alltid ut). Vi har ju redan haft tidernas fest i år, så allt annat så nära inpå skulle kännas b... får se vad vi gör. ;-
)
Nu har jag några bilder att visa
groups.msn.com/famCarlbom/shoebox.msnw
zera -
Åhh så fina ni var!!! jätteläcker klänning!
*puff*
Hej Novemberbrudar!
Försökte lägga ut hemsidan som äntligen är klar, men funkade inte...
Nu då? w w w.gedaco.nu/wedding
Tack för alla goda råd!
Kram och god jul,
Kbm
Hej på er alla !
Först vill jag säga till kaboooom: Vilka underbara bilder. så vackra, så coola . Vigselbilderna ser kungliga ut... ditt släp gjorde verkligen pricken över i. Grattis och lycka till i framtiden.
Sedan vill jag stoppa in en länk till några av våra bilder (fler kommer).
photos.yahoo.com/w2bsoon
Och slutligen vill jag önska alla en God Jul & ett Gott Nytt År ! Njut av de få lediga dagarna.
// fru Hultström
kaboooom och W2Bsoon - numera gift
Vad ska man säga...underbara bilder, kan ju inte bli annat när det är på ens lyckligaste dag
alla ni andra novemberfruar...var är era bilder?!
nyfiken ju
smsa asien till röda korset på nr 721 05, så skänker ni 30kr!
Enklare än så kan det inte bli att bidraga!
kram
kbm
hur e det med er?? känns det nått anorlunda o vara gita?
fru söderholtz
för min del känns det bara bra att vara gift, svåraste var att vänja sig vid ett nytt namn, men nu känns det helt naturligt
samma här! ska hämtaq det nya körkortet i dag =) kram
*puff*
hallå alla novemberfruar!!!
hur är det med er?
nu börjar vi "gamlingar" på den här sajten