Novenberbrudar hur långt har ni kommit? Tråd 2
Eftersom vår gamla tråd nu kommer att "pensioneras" så fortsätter vi väll här...vi måste ju få höra hur det går för alla novemberbrudar.
Eftersom vår gamla tråd nu kommer att "pensioneras" så fortsätter vi väll här...vi måste ju få höra hur det går för alla novemberbrudar.
Jihaaa! Då var man fru i all hemlighet! Känns lite konstigt har nog inte riktigt fattat det ännu. Min man bara ler..
Att gifta sig i stadshuset var verkligen en upplevelse! Vi vigdes av Kristina Axén Ohlin vilket jag tycker var väldigt kul eftersom jag diggar henne och hennes åsikter. Själva akten var väldigt stämninngsfull och fin Kristina sa många vackra och kloka ord. Lokalen är ju otroligt vacker! Det var lite kul med alla de andra paren som var där, några var otroligt närvösa, andra var uppklädda till tänderna medans några hade jeans. Men luften var väldigt laddad med glädje, härligt!
Efteråt åkte vi till Grand (där vi checkat in redan på fredagen) och tog en drink i baren, och tro det eller ej, ett efter annat trillade paren vi sett i stadshuset in...lite knasigt, eller hur? På kvällen avnjöt vi en 5 rätters middag på Operakällaren för att sedan bara vara på hotellrummet. Så lugnt och skönt!
Men nu börjar planerngen på allvar för nästa bröllop i mars!
Lycka till ni som gifter er på lördag och tisdag! Hoppas att ni får lika vackert väder som vi fick!
Kram,
oui
en vecka kvar nu, ska träffa prästen i morgon...jag är ju sist ut av oss novemberbrudar...
oui
låter som ni fick en underbar dag, hoppas nästa bröllop blir minst lika härligt
Är nu fru ......
Hade en toppen dag allt gick som smort var dock jätte förkyld.
Var toppen i kyrkan alldeles perfekt.
Festen avlöpte som planerat lite lugnare än väntat bara ....
Hellre det än tvärtom .
Hoppas alla gifta är lika lyckliga som vi och alla blivande att ni får en lika underbar dag som vi hadde Kram på er !!!
vad ska man skriva under kortet i tidningen?? kram
fru söderholtz --
i vår bröllopsannons kommer det att stå...
vigsel har ägt rum i Lundby kyrka den 20 november mellan
xxx xxxxström och xxx xxxxsson
vigseln förättades av xxx xxx. Brudnäbbar var parets barn xxx, xxx och xxx xxxxsson.
för övrigt hade vi en underbar bröllopsdag...hoppas ni andra hade det oxå oxh att ni som är kvar får lika bra väder som vi...gnistrande snö och strålande sol
Kram på er från en nybliven november fru
Det har hänt en stor katastrof! Den värsta ni någonsin kan tänka er!!
Vi hade en fantastiskt fin bröllopsdag. Den mest underbara dag jag någonsin har haft. Vi var världens lyckligaste vackraste och käraste och vigseln blev precis så fin som vi önskade. Absout INGENTING gick fel.
Vi somnade hand i hand klockan 4.40 på natten och tre timmar senare vaknade jag av att min käre man dog!
Så nu är jag ensam...
Jag önskar och hoppas att ni alla får en precis så fin vigsel som ni vill. Ta hand om varandra och överös varandra med kärlek och glädje. Det gjorde vi varje dag och det är jag så tacksam över.
Grodprinsessan:
Jag råkade ramla in på den här tråden. Vi känner inte varandra alls men vill ändå beklaga din oerhörda förlust.
Jag förstår att allting är kaos just nu, jag tänker på dig!
/Li
Grodprinsessan
jag tänker på dig...
Grodprinsessan
nej vad tråkit...bamsestora tröstkramar...tänker på dig
förstår att allt känns tungt och jobbigt nu...men det måste kännas skönt ändå att ni fick en sån underbar dag som avslutning på ert liv tillsammans...
Grodprinsessan: Jag ramlade liksom Li in på den här tråden och blev alldeles tårögd då jag såg ditt inlägg. Jag vet knappt vad jag skall skriva för inga ord i världen hjälper förmodligen i en stund som denna. Jag kan inte annat än djupt beklaga din förlust, skicka dig massvis med tröstkramar och säga att jag tänker på dig. Behöver du stöd så finns vi här.
/Linda