• november04

Novenberbrudar hur långt har ni kommit? Tråd 2

Eftersom vår gamla tråd nu kommer att "pensioneras" så fortsätter vi väll här...vi måste ju få höra hur det går för alla novemberbrudar.

• Svar på tråden Novenberbrudar hur långt har ni kommit? Tråd 2
  • pingstbruden

Hej och grattis!

Tänkte bara fråga om eran solosång i kyrkan. När dom sjöng "av längtan till dig" vad hade ni för instrument till den sången? Själv hade jag tänkt att ha med den på mitt bröllop och funderade på hur den låter bäst!

Ha det bra!

• W2Bsoon - numera gift

pingstbruden - vi hade piano bara. Enkelt och vackert var det !

• zera

nu är man gift!!!
    har inte riktigt fattat än att jag är fru xxx...
    helt underbar dag hade vi och jag har fortfarande känslan kvar av hur mäktigt det var...
    nu ska vi hoppa i badet och dricka lite skumpa och bara rå om varandra...

• november04

Tänkte höra om det är någon av er andra som tänkt göra nån hemsida eller fotoalbum på nätet så man kan få kika på lite kort från er stora dag...är själv inte så händig och min man har väll inte riktigt tiden och orken just nu...men eventuellt så kommer det nått litet om ett litet tag...

stort grattis till alla november brudar...och lycka till med era äktenskap

• zera

jag tänkte göra det så fort jag har fått bilderna min kompis tog med sin digitalkamera...hoppas jag lyckas, är inte sååå duktig med dator heller

en liten fråga...har någon av er novemberfruar fått papper från körkortsregistret och hur lång tid tog det?!

• W2Bsoon - numera gift

zera - jag har fått det, men jag vet inte hur lång tid det tog. Vi var på bröllopsresa i 3 veckor direkt efter, så jag vet inte när papprena kom. Men en kompis till mig, som gifte sig i oktober, var bara borta en vecka efter sitt bröllop och hade fått papprena när hon kom hem. Så kring en vecka då kanske ?!

• november04

jag fick...fredagen efter bröllopet...fast h´jag har fortfarande inte tagit mig i kragen och fixat kort...och inte övat klart på namnteckningen heller...men om några dagar så ska det nog komma iväg

• zera

nu kom det post från både skatteverket och körkortsregistret...känns liiiite konstigt att se sitt nya namn på print

hur är det annars med alla novemberfruar?!
    det är väldigt dött på den här tråden!

här rullar allting på...har hämtat massor med kort, t om fotografens kort är klara och hämtade dom igår...än så länge har man den där sköna känslan kvar när man tittar på foton och videofilmen, det var ju så otroligt mäktigt!!!

hoppas alla har det bra i julstöket!

• november04

jo...det rullar på här oxå...man faller väll lite tillbaka i vardan...men det är enormt roligt när nån frågar "hur frun mår"...då sträcker man lite stolt på sig

våra foton från fotografen är oxå klara..har valt ut bilder och väntar nu på att albumet ska bli klart och förstoringarna...fast den stora får vi nog inte förren eter jul...vi ska nämligen få sitta i skyltfönstret

• W2Bsoon - numera gift

zera - här är det bara bra. Jag lade körkortshandlingarna på lådan förra fredagen och igår kom avin om att var klart att hämta (ska ila iväg å göra det idag). Gick fort måste jag säga. Nästan alla nya kort har åxå kommit. Saknas bara Eurobonuskortet... de var tvungna att få personbevis åxå, så det har jag skickat till dom idag. Nu har man ju sett sitt nya namn rätt mycket och börjat vänja sig, men när jag såg personbeviset stod det
    "Civilstånd Gift" och "Namn som ogift XXX" så blev det riktigt verkligt . Som ett offentliggörande...

Annars rullar vardagen på. Vill få filmen (har inte träffat dom som filmade än) och titta på allt igen, för att drömma tebax å komma undan vardagen för en stund.

Ha det gott alla å trevlig helg !

Svar på tråden Novenberbrudar hur långt har ni kommit? Tråd 2