• Kalejdoskop

    Say yes to the dress!

    Någon mer än jag som följer programmet Say yes to the dress på TLC? Älskar det programmet! :D Nu har de även börjat med en spinoff där säljaren Randy åker USA runt och hjälper tjejer med klänningar. Kan inte sluta titta :P 

  • Svar på tråden Say yes to the dress!
  • Betty84

    Åh jag fullkomligt älskar det programmet! Upptäckte den när vi skaffade tivo för ett tag sen och nu har jag satt inspelning på alla avsnitt så jag inte missar något ;)

  • camwic

    Vi som bor i comhem hus har nu TLC gratis!! Kan lova att jag gjorde glädjeskutt när jag såg det :)

  • camwic
    Kalejdoskop skrev 2014-02-14 05:36:26 följande:
    Camwic: VA?! Det visste inte jag! Jag som nyss deppade för att vi sagt upp extrakanalerna :P wohoo!
    Helt sant!! Ställde in kanalen igår till min sambos stora fasa. Han kan bara se Randy så många gånger innan han får dåndimpen :)
  • TheD

    Serien har inte förändrats så mycket sen start 2007 ;) bara personalen som byts ut och många klänningar finns med säsong efter säsong.

  • Kalejdoskop
    TheD skrev 2014-02-14 20:38:43 följande:
    Serien har inte förändrats så mycket sen start 2007 ;) bara personalen som byts ut och många klänningar finns med säsong efter säsong.
    Gör inte mig så mycket, jag började just titta :) Och jag sitter och småbölar till varje avsnitt oavsett om klänningarna ser likadana ut, haha. Tycker det roligaste är att se vilka tjejerna ska gifta sig med, och att se hur olika klänningar passar eller inte passar, och såklart när de hittar den perfekta klänningen :)
  • camwic
    Kalejdoskop skrev 2014-02-14 20:41:18 följande:
    Gör inte mig så mycket, jag började just titta :) Och jag sitter och småbölar till varje avsnitt oavsett om klänningarna ser likadana ut, haha. Tycker det roligaste är att se vilka tjejerna ska gifta sig med, och att se hur olika klänningar passar eller inte passar, och såklart när de hittar den perfekta klänningen :)
    Så tänker jag med. Se olika kroppstyper och hur mycket stället och personligheten spelar in i klänningsletandet.
  • TheD

    Och idioterna som tycker sig passa i en klänning men alla andra skakar på huvudet.... Många bortskämda personer är ju med vilket bara är sorgligt haha

  • daniiel

    Gammal tråd, jag vet, men måste bara kolla om det är någon som vet ifall serien fortfarande finns kvar på Netflix? (Amerikanska då)

    Läste något om att dom plockat bort den... Jag som verkligen vill se!

Svar på tråden Say yes to the dress!