• Kalejdoskop

    Say yes to the dress!

    Någon mer än jag som följer programmet Say yes to the dress på TLC? Älskar det programmet! :D Nu har de även börjat med en spinoff där säljaren Randy åker USA runt och hjälper tjejer med klänningar. Kan inte sluta titta :P 

  • Svar på tråden Say yes to the dress!
  • Nyfiken gul , nu fru

    oh... jag saknar verkligen programmet "changing vowes" som gick på  Zone reality förut... det var verkligen ett program jag följde.... snacka om bröllopsprogram

    Har tyvärr inte TLC så jag kan inte se det du tittar på. 

  • Azra M

    Jag kollar :D grymt kul. Finns ett program på tv 11 som heter say yes to the dress: bridsmaids :)

  • TheD

    Finns ju say to the dress atlanta osv... Såg mycket på det för nått år sen och bakåt i tiden men inte nu.... Finns inte så många att ladda hem och de som finns har jag sett ;)

  • Kalejdoskop
    Blivande frugann skrev 2014-02-11 13:25:39 följande:
    Många av avsnitten finns på YouTube! I know!!! hihi Både Say yes to the dress+Atlanda och Randy knows best, eller vad hans egna heter. 
    Oh, gör dom! Kan vara bra att veta om vi beslutar oss för att ta bort de kanalerna ;)
  • camwic

    Ohh finns på amerikanska netflix så jag är helt fast. Nu tittar jag på say yes to the dress bridesmaids så glad att det bara är jag i mitt brudfölje vilka riksmongon. Men jag är helt fast. Tack vare Randy så tänkte jag ingen sweetheart neckline eftersom jag har stora, riktigt stora och vill inte visa upp dem ännu mer. Så blir rak nacklinje ist. Helt fantastisk man. Har inte ritkigt fastnat för atlanta ännu. Men älskar Lori :)

  • camwic
    Blivande frugann skrev 2014-02-11 14:11:28 följande:
    Åh, amerikanska netflix!!! Måste kolla! Hur får jag in det om jag har svenska???? 
    Jösses låter lite beroende... haha 
    Det finns någon crack man kan ladda ner och så länge som du betalar för svenska så är det helt ok. Googla det gjorde jag men har du en macbook så fungerar inte cracken till safari utan du måste ladda ner google chrome (är gratis). Jag älskar mitt amerikanska netflix det gör även mina systrar och min bror. Hmm... kanske ska börja ta betalt för det :)
Svar på tråden Say yes to the dress!