• Äldre 8 Jan 16:39
    702072 visningar
    785 svar
    785
    702072

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014

    Bröllopstorgets ringtrådar blir stora succéer varje år. Nu är det dags att dokumentera hur ringarna ser ut 2014.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2014.

    Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

    Ringar 2011

    Ringar 2012

    Ringar 2013


  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014
  • Äldre 4 Jan 13:06

    Älskar mina ringar.

  • Äldre 4 Jan 15:49

    Mina ringar:



    Princess innerst (förlovningsring) och Rivoir ytterst (vigselring).

  • Äldre 5 Jan 18:41

    Jag har inte funnit någon tråd för ringar 2015 men idag var vi på Nordstans guld att kolla på förlovningsringar. Å så bra hjälp vi fick :) Har så små fingrar så en stor/bred skulle inte bli fint men grunden är Schalins 237-48.9 och valet föll på fem stycken briljanter a' 0,08:or, fadenfattning men något rundare så den ska passa bättre. Tror detta kommer bli toppenbra. Färg "rosa guld", W/VS. 

  • Äldre 5 Jan 19:58
    +1

    Inte bästa bilden, men här är min ring! I vitguld från Schalins, älskar den! 

  • Äldre 6 Jan 12:33
    2fast4Hjo skrev 2015-01-06 07:13:41 följande:
    Samma bild som jag la upp men ser mycket smalare ut på bilden "irl" som du la ut, smalare å men med fler mindre stenar. Gjorde du om den mycket?:)
    Vi har båda ringar som fanns i ordinarie sortimentet. Min ring heter Ingrid vad min fästmans ring heter vet jag inte. Men det är en halvrund damring som är 3 mm tjock. Min är 2 mm. 
  • Äldre 6 Jan 19:57

    Inte heller jag har hittat någon tråd för 2015 så jag delar här istället Glad

    Min fästman och jag har likadana släta förlovningsringar från Schalins och jag sitter i valet och kvalet om jag ska beställa denna vigselring som jag har provat. Den är från Guldfynds eget märke och provexemplaret var aningen för litet för mig men jag tror att det kan vara rätt.

  • Äldre 17 Jan 14:18

    Nu äntligen är väntan över, i alla fall så vad gäller att få se våra ringar irl. Nu längtar vi till den 27/3 :) Supertack till Nordstans guld för all hjälp :)

    Ringen har 5 stycken 0,08:or å som vanligt så gör fotot inte ringen rättvisa ;) Sambons ring är av titan.

  • Äldre 17 Jan 14:25
    +1


    våra underbara ringar :)
  • Äldre 25 Jan 16:15

    Jag har palladium och princesslipade diamanter i min förlovningsring och kommer vilja ha det även i vigselringen. Den innersta ringen är min förlovningsring (med 6 diamanter) och jag kommer köpa en alliansring som den här jag provar på bilden. 



    Jag tycker att det är så vackert med diamanter men för mig är det viktigt (praktiskt!) att de inte sticker upp och fastnar i saker och ting som jag gärna gör med andra ringar jag har.

  • Äldre 26 Jan 16:34
  • Äldre 20 Mar 12:54
    Noelle skrev 2015-01-05 19:58:29 följande:

    Inte bästa bilden, men här är min ring! I vitguld från Schalins, älskar den! 


    Noelle, du har exakt en sådan ring jag är ute efter. Berätta mer. Modell, material,, stenar? :)
  • Äldre 21 Jul 00:13
    FruA15 skrev 2014-09-21 15:05:42 följande:
    Äntligen får jag använda min förlovningsring!
    Hjärta
    ÅHH!!! första jag fallit för och jag har kollat på MÅNGA bilder.. Vad är det för ring?Pris? Inköpt?
  • Äldre 25 Aug 19:47
    majblomma skrev 2014-04-07 10:01:41 följande:

    Här är mina ringar. Vi valde en klassisk kombo - slät vigselring och solitär


    Oj vilken stor sten!! Får man fråga hu många carat? :)
  • Äldre 8 Nov 22:45
    majblomma skrev 2014-04-07 10:01:41 följande:

    Här är mina ringar. Vi valde en klassisk kombo - slät vigselring och solitär


    Vilka Fantastiska ringar - verkligen! Får man fråga vilken guldsmed du gick via, såg i ett annat inlägg att du rekommenderade någon i Stockholm? 
  • Äldre 16 Nov 18:32
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2014