• Äldre 2 Jan 20:19
    3089 visningar
    5 svar
    5
    3089

    Viktklubb

    Någon här inne som har provat viktklubb? Vad tycker ni om det?

  • Svar på tråden Viktklubb
  • Äldre 2 Jan 21:30
    #1

    Hej


    Jag har vart med i Viktklubb länge, lite för länge :) Jag började när jag var 18 och har sedan följt det i något halvår då och då tills jag var typ 25. Det funkar och är lätt och bra. Man kan äta vad man vill, bara skriva upp och se vad hur mycket kcal det är. Man får en viss kcalmängd utifrån hur mycket man vill gå ner och hur snabbt. Jag tycker det är enkelt att ha med sig i vardagen. Du kan fylla i i telefonen med... de har många recept med.


    Det funkade bra för mig som har svårt att inte få äta något. Vill du gå med?


     


    Om du vill kan du även använda deras planering. Varje vecka får du vad du ska äta, de har räknat ut allt. Det är varierat och man upptäcker ju nya maträtter! Du får även en motionsplan som trappas upp efter hand.

  • Äldre 2 Jan 21:53
    #2

    Låter bra. Ja jag funderar på att gå med har varit med på Viktväktarna innan. Men tycker att det har blivit för dyrt. Viktklubb kostar lite mer lagom för min plånbok.

  • Äldre 3 Jan 10:22
    #3

    Vänta någon månad är tips då hemsidan är överbelastad pga alla nyårslöften. :P hänger sig hela tiden tyvärr.


    2/8 -2014
  • Äldre 3 Jan 13:53
    #4

    Tack för bra tipps.

  • Äldre 4 Jan 13:41
    #5

    Jag håller med föregående talare.
    Jag har varit medlem till och från i typ fem år. Nu är jag inte överviktig utan har mest lite trivselkilon att gå ner till och från.
    Första gången körde jag stenhårt och gick ner 6 kilo på fyra veckor tror jag.
    Så ger man järnet och följer deras matplan och är noga med att föra in allt man äter fungerar det jättebra.
    Ett stort plus är att man även för in sin motion, så ser man hur många kalorier man bränt på passet. Det sporrar iallafall mig :) 

Svar på tråden Viktklubb