Loveit skrev 2013-07-02 18:54:34 följande:
Jag såg ju klänningen på Ebay men tänkte att du kanske hade beställt från någon Kina-sida, som för mig känns lite säkrare än Ebay. Du får gärna skriva sen och visa bild på hur klänningen blev! :)
Njae, jag känner mig faktiskt säkrare med ebay. Där är dom så måna om sina betyg och konkurrensen blir större för dem på samma sida. Samt att skulle det bli något kan Ebay också hjälpa till - t.ex. om säljaren inte svarar och håller på och strular. Ebay har också krav på Paypal vilket jag gillar.
Jag beställde klänningen i början på april och fick hem den runt den 20e, har tyvärr ingen bild och kommer troligtvis inte att testa den igen förrän några veckor innan bröllopet.
Klänningen var verkligen superfin. Fick en extra ros så jag kunde välja vilken jag ville ha på magen. En sak som jag inte gillade var att i snörningen i ryggen började öglorna lite för långt upp vilket gjorde att det nästan blev som ett hål längst ner när man hade snörat ihop den. Men det var lätt fixat med att sy dit egna öglor.