• Äldre 6 May 11:16
    5171 visningar
    37 svar
    37
    5171

    Har du en resa inbokad?

    Berätta om dina resplaner i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du en resa inbokad?
  • Äldre 6 May 21:49
    #21

    Japp. Åker snart på en veckas träningsresa till stockholm, sedan blir det en veckas All inclusive på 5-stjärnigt i Side i slutet på augusti, och i september blir det en spaweekend i Båstad. Och i augusti ska vi till Ullared också och campa. :) Sen blir det inget mer förens nästa år och då blir det bröllopstesan. :)

  • Äldre 6 May 23:34
    #22

    Tillbaka till Sundsvall efter LIA.n hemma ;)

  • Äldre 7 May 10:24
    #23

    17 maj åker vi till Seychellerna i två veckor :) längar!

  • Äldre 7 May 10:27
    #24

    Vi trivs bra hemma ;)


  • Äldre 7 May 10:46
    #25

    Nej, men vi ska boka en nyårsresa i helgen.

  • Äldre 7 May 11:58
    #26

    Svarade nej men vi har en annorlunda resa inbokad, nämligen resan som börjar när bebin tittar ut i början på sommaren ;)


  • Äldre 7 May 12:32
    #27

    FruForsmark: du får berätta hur det var!!

  • Alylly­ra
    Äldre 7 May 12:38
    #28

    Nja, planerar att åka till Lund under pingsthelgen och hälsa på en kompis. Om ni det räknas?
    Och sen ska jag i och för sig till Kanda med jobbet i början på juni. Det kan nog bli kul!

    Håller på att trycka lite på min sambo för att han ska gå med på min idé om att åka till Hawaii över jul som bröllopsresa, men än så länge är han lite motsträvig... Vet inte riktigt varför. Han vill i och för sig hellre åka till Karibien, vilket inte vore otrevligt förstås, men jag försöker få honom att förstå att då måste han ta tag i det och komma med ett rese- och kostnadsförslag som är ekonomiskt hållbart Solig

  • PiaB
    Äldre 7 May 16:01
    #29

    Ja vi har precis bokat en resa till Malta i sommar Vi har bestämt att skjuta på bröllopet för tillfället, och då tyckte min underbara fästman att vi skulle göra något mysigt istället för att gifta oss. Så det blir vår första utlandsresa tillsammans och vi längtar ihjäl oss


  • Äldre 7 May 16:44
    #30
    PiaB skrev 2013-05-07 16:01:38 följande:
    Ja vi har precis bokat en resa till Malta i sommar Vi har bestämt att skjuta på bröllopet för tillfället, och då tyckte min underbara fästman att vi skulle göra något mysigt istället för att gifta oss. Så det blir vår första utlandsresa tillsammans och vi längtar ihjäl oss
    Supermysigt med första resan ihop! Njuuut!!!!!!
  • Hanni
    Äldre 8 May 04:37
    #31

    Här blir det en en vecka i Simrishamn med familjen för att hälsa på lite släkt där nere.
    Sen jobbar jag på att jag och sambon ska åka till Toronto och Las Vegas i höst. Går väl lite sisådär med det..

  • jossan­amir
    Äldre 8 May 17:26
    #32

    Bokade igår resa till Prag dit vi åker för att vila upp oss efter bröllopet :) i höst åker jag till Amsterdam och i november blir det bröllopsresa till Mexico!!

  • PiaB
    Äldre 9 May 11:44
    #33
    annapia skrev 2013-05-07 16:44:50 följande:
    Supermysigt med första resan ihop! Njuuut!!!!!!
    Det ska vi! Vi längtar som två barn som väntar på tomten Just nu pratar vi knappt om något annat, och planerar vad vi ska göra.Googlar på bilder och läser på om stället vi ska vara på.
  • Äldre 9 May 17:56
    #34
    PiaB skrev 2013-05-07 16:01:38 följande:
    Ja vi har precis bokat en resa till Malta i sommar Vi har bestämt att skjuta på bröllopet för tillfället, och då tyckte min underbara fästman att vi skulle göra något mysigt istället för att gifta oss. Så det blir vår första utlandsresa tillsammans och vi längtar ihjäl oss
    Malta är helt underbart!! Varit där två ggr! verkligen att rekommendera :) vart där ska ni bo? vi har bott i Melliha båda gångerna så man haft nära till badstranden...och där finns även många bra restauranger. sen har de bra bussförbindelser så man kan smidigt ta sig till alal ställen (malta är ju inet så stort :) ). Vi gjorde även en dagsutflykt till Blue Lagoon med båt...och det var såå härigt! De har lite ätbart och så rättigheter på båten så att man kan köpa öl o vin om man vill :)
  • Äldre 9 May 23:35
    #35

    Verkar som det bara går charter till Malta från Stockholm...hmmm, synd!

  • PiaB
    Äldre 10 May 06:20
    #36

    Emzerus83; vi ska bp på Gozo som är en ö utanför själva huvudön. Ser hur mysigt ut som helst! När vi åker hem åker vi sent på kvällen så då tänker vi åka in till Valetta som jag hört mycket gott om. Ska bli spännande att se vad vi tycker om Gozo, förväntningarna är stora iallafall


     


    Js Fästmö; jag bokar aldrig charter då det är så mycket dyrare. Jag bokar hotell och flyg för sig. Dels får man sätta ihop sin resa som man vill med val av flygplats, tid osv. Och som sagt så blir det mycket billigare. Vi betalar lika mycket för oss båda, som en hade gjort på en av de mer kända resebyråerna med en färdig charterresa.


    Jag kan rekommendera att kolla på hotels.com där jag alltid hittar billigt boende


  • Äldre 10 May 07:00
    #37

    Vi ska åka på en minismekmånad till Paris den 18 augusti (dagen efter bröllopet) och åker hem den 22 augusti
    Ska bli så mys Bara få landa lite och njuta av att vara gifta

    Sen kommer vi ev att åka på en längre smekmånad i januari. Då blir det nog Egypten. 

Svar på tråden Har du en resa inbokad?