• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du en resa inbokad?
  • kitkät

    Jag och min blivande man ska åka på bröllopsresa i november till Mauritius i tre veckor! Det ska bli underbart! Vi kommer bo på tre olika hotell för att se så mycket av ön som möjligt. 
    Jag har aldrig åkt så långt och är lite flygrädd, så det ska bli spännande att se hur jag upplever resan dit och hem!  

  • dellelgarin

    Vi reser till Frankrike i augusti 4 dagar men har ingen bröllopsres inbokad ännu

  • Aniara4

    Ja, ett par mindre resor. Snart åker jag till London för andra gången i vår. Förra gången åkte jag med mamma och turistade, sen är det en konferens som jag brukar åka på i slutet av maj varje år.

    Sen har jag bokat in en egen resa inom Sverige i sommar, då jag hoppas hinna klämma in en fika med en Bröllopstorgare Cool, och eventuellt blir det en resa norröver tillsammans med maken. Vi har en massa vänner och släktingar i Västerbotten som tjatar!

    Någon utlandsresa har jag inte bokat in (ähum, förutom två Londonresor då Drömmer), men förhoppningsvis kommer vi iväg nånstans i november. Jag har svårt just med november och tenderar att bli lite deppig då, men det brukar gå över när det väl blir advent. Så vi har båda sparat lite semester att ta ut i höst.

    Förra sommaren gick det fullständigt överstyr med stora fester och utlandsresor väldigt tätt packade,  och jag har jobbat rätt mycket det senaste året, så det känns som att jag mest vill vara hemma och ta det lugnt i sommar.

  • confuzed86

    jag, min M2B, svärmor och M2b:s lillebror åker till Alanya, Turkiet den 23 augusti :) längtar! då resan bestämdes innan vi bestämde oss för att gifta oss så blir det en bröllops/familjeresa utan minstingen.

  • emzerus83

    Åker till Gran Canaria i 5 dagar nu den 5 juni med min blivande man o bara solar o vilar upp oss inför bröllopet.... sen den 24 oktober åker vi på bröllopsresa till Aruba i 2 veckor :) Underbart ska det bli!! Hjärta

  • FruW

    Japp, har två resor bokade för tillfället, den ena imorgon då vi åker till södra England för att gifta oss {#emotions_dlg.flower} och den andra är vår kombinerade bröllopsresa/semester i Portugal och Spanien i juli. Vi har nästan alltid en resa bokad eller planerad, vi gillar att resa och framför allt så gillar vi att boka tidigt! Så att boka 3-5 månader i förväg är inget konstigt för oss, då har man desto mer pengar över när man väl kommer fram till resmålet :)

  • sirifredde

    Åker bara med maken till Rhodos till ett nybyggt all inclusive hotell som är 5 stjärnigt ska bara njuta o vara fru

  • FruW
    sirifredde skrev 2013-05-06 21:27:49 följande:
    Åker bara med maken till Rhodos till ett nybyggt all inclusive hotell som är 5 stjärnigt ska bara njuta o vara fru
    Låter härligt! Skrattande
Svar på tråden Har du en resa inbokad?