• Anonym (jobb)

    jag ger upp med jobb :( och denna jädra sjukdom vill inte mer

    jag är utbildad bagare men pga av 2 års pensíon och allvarlig sjukdom kan jag inte jobba med detta mer, jag har ingen annan utbildning och studera är tyvärr ej ett alternativ då jag tog bagar examen med csn och INTE kan belåna mer och så har vi sjukdomen som gör att jag är extremt begränsad inom jobb, jag har sökt 100 jobb nu på 3 månader i jönköping ( har nyligen flyttat hit ) känner ingen alls här är extremt ensam, och afår inte ens ett svar att tjänsten är tillsatt är så ledsen ocg förtvivlad att jag ger upp, sjukdomen gör att jag redan känner mig så jävla kränkt och helt värdelös då jag inte kan jobba med vad som helst ,:(

    söker mestadels jobb inom butik så som konum ica och vissa personliga assistans jobb som ej kräver lyft, känner verkligen att mitt liv inte är värt att leva och jag orkar inte sitta hemma och bara glo ensam i flera år till :( men jag får inget jobb SKA de va så här  

  • Svar på tråden jag ger upp med jobb :( och denna jädra sjukdom vill inte mer
  • TheD

    Tycker du har en tråkig inställning till de försöker stötta dig och berätta om deras situation och att det finns hopp. Sen känns det inte som du har någon kämparglöd heller eller viljan att ta tag i ditt liv. Jobb kommer inte gratis. Med din attityd... lycka till.


    Anonym (jobb) skrev 2013-02-21 21:26:34 följande:
    ja chikita ja e rätt less på folk som säger BARA jag har vart värre osv osv, 7 år jag e 26 sen jag va 19 har jag vart hemma va hände med mitt liv fick inte ens börja leva
  • Anonym (jobb)

    nej men som ja skrev i trådens början har jag kommit till ett stop, efter 7 år hittar jag ingen motivation el får hjälp av ams osv, de va just de allt i tråden handlde om, alla är olika starka, ocha tt veta att jag en dag hamnar i rullstol är tufft

  • Allis