GOD JUL!
Jag vill bara skicka en julhälsning till alla här på BT! :)
Jag vill bara skicka en julhälsning till alla här på BT! :)
Vi började vår julafton med grötlunch ihop med min farmor, mina tre fastrar, alla mina kusiner och kusinbarn. Vi brukar bli ca 30 personer. Vi sjöng jullåtar, drack glögg och hade tomten på besök :) Efter det åkt vi hem till mina föräldrar där vi åt julmiddag. Där var min syster med sambo och mormor också, så det blev ganska lugnt :)
Vi fick dessutom husgäst på lördagen före jul, en barndomsvän till maken som bor i Oslo som kom upp för att fira jul tillsammans med sin farmor. Vi såg lite film tillsammans på kvällen på julafton :) Tanken var att vi på juldagen skulle till makens föräldrar och träffa hans syster (hon fyller år på julafton) med sambo, men makens pappa fick magsjuka på julafton, hua.
Nyår här blir lugnt som vanligt. Inget speciellt, vi spenderar den som en vanlig helgkväll. Lite godare middag, film, sova på soffan :P Vi har inga vänner med barn eller liknande, så spenderar alltid nyår ensamma. Jag hade gärna velat åka bort, göra det lite speciellt, men tyvärr har vi inte råd med sånt.
Tack! Ja jag var nyårsbarn -66. Född en minut över tolv på natten När jag var liten trodde jag på riktigt att alla fyrverkerier var för mig
Vi firade med barnen och mina föräldrar i lördags. Så är det ju många som har det men det är ovant.
Jag mår bättre men har fortfarande ingen röst, eller jag är väldigt hes. Men blivande maken tycker det låter sexigt. Inget ont som inte har något gott med sig heter det ju
Var det inte du som lärde mig att man kan kopiera och klistra in när det blir sådär? Jag har tydligen en förmåga att skriva i själva citeringsrutan. Så här stod det:
Tack! Ja jag var nyårsbarn -66. Född en minut över tolv på natten När jag var liten trodde jag på riktigt att alla fyrverkerier var för mig
Vi firade med barnen och mina föräldrar i lördags. Så är det ju många som har det men det är ovant.
Jag mår bättre men har fortfarande ingen röst, eller jag är väldigt hes. Men blivande maken tycker det låter sexigt. Inget ont som inte har något gott med sig heter det ju
Var det inte du som lärde mig att man kan kopiera och klistra in när det blir sådär? Jag har tydligen en förmåga att skriva i själva citeringsrutan. Så här stod det:
Nu svarar jag lite sent här, har inte sett tråden innan. Tack det samma daniiel! Jag är nyfiken och vill höra om ni deltog på julfesten på din mans jobb :)
Och maken, tillsammans med en jobbarkompis, tog saken i egna händer gällande den inte så bra underhållningen och entrade scenen hehe Som tur var, så blev inte dom som redan stod där sura.
Men det var som sagt en underbar kväll som vi verkligen behövde! :)
Det ser ju kanon ut Daniiel! Klänningen blev bra och det glädjer mig att ni hade kul!