• Svar på tråden GOD JUL!
  • PiaB

Tack detsamma daniiel! Önskar dig och alla andra en god jul och gott nytt år!

• PiaB

Här blev det väldigt lugnt och fridfullt. Jag och blivande maken var hos oss med tre av hans fyra syskon. Jag är fortfarande inte van att fira jul utan mina barn, som var hos sin pappa, och dessutom har jag alltid firat med min bror och våra föräldrar. I år träffade jag ingen av dem alltså. Men det blev mysigt ändå. Jag insjuknade dagen innan julafton men de ville komma hit iallafall, och jag blev så väl omhändertagen

Nyår ska vi fira hos en kompis som bjudit in några kompisar på middag. Och eftersom jag fyller år precis efter tolvslaget så blir det alltid lite extra födelsedagsfestligt också

• daniiel
    PiaB - Kan tänka mig att det kändes lite ovant då, att inte ha det som vanligt på julafton. Förutom att du blev sjuk, så lät det ju dock som att ni fick det trevligt :) Hoppas att du kryat på dig och inte är sjuk längre! Har ni firat med dina barn efteråt eller? :)

Nej, fyller du år 1 januari? Vi har en kompis som fyller år då! Nu bor han i Oslo, men annars brukar vi fira honom på nyårs :P Grattis i förskott! :) Hoppas att ni får det riktigt trevligt :)
Svar på tråden GOD JUL!