• Mandala

7 klänningar provade idag, länk till foton

Ja idag var den stora klänningprovardagen. Det gick snabbt och var nog inte så underbart som jag tänkt att det skulle vara. Men det kanske berodde på att jag inte kände att någon av de satt perfekt, alla var förstora. Vill gärna ha era åsikter och funderingar på vilken modell som sitter "snyggast" (bortse från att de är lite stora). Här är länk till bilderna 

edenrosebride.blogg.se/2012/november/nu-foljer-ni-med-in-i-provrummet.html

Jag ska inte gifta mig förrän i aug så än finns det tid kvar att leta men det skulle vara skönt att fastna för en modell att leta runt efter. Hur många gånger provade ni klänningar innan ni kunde bestämma er? Var ni runt i många butiker?

(Jag lägger inte upp alla bilder här för att ansiktet är med och jag tänker att fler kikar runt på bilder här som kanske känner mig jämfört med de som kikar in i bloggar). 

• Svar på tråden 7 klänningar provade idag, länk till foton
  • Mandala

Vad roligt att höra alla kommentarer, får försöka sammanställa sen Tack för att ni hjälper mig i valet av klänning!

• Rosenknopp

1:an va såå fantastiskt fin! Får jag fråga vad det är för märke och priset på den klänningen?!

• Mandala
    Rosenknopp skrev 2012-12-07 09:48:24 följande:
    1:an va såå fantastiskt fin! Får jag fråga vad det är för märke och priset på den klänningen?!
    Tack Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med vad det är för klänning, missade helt att fråga vad det var förklänningar jag provade och vad de kostade. Minns att jag såg pris på någon som kostade ca 7000, men vilket det var vet jag inte. Men de är provade i Jönköping, Kristina fest och brud.
  • Mandala

Idag köpte jag min klänning! Det blev ingen av dem faktiskt, ettan som jag fastnat mest för var såld. Det blev en helt annan men jag är så nöjd och tror att den kommer bli jättebra. Den ska sys upp och in lite men satt ganska ok idag med. Här är bild på klänningen edenrosebride.blogg.se/

• sommarvinter

Jag Älskar 3an! Vet du vad det var för en? Skulle gärna vilja kolla upp en likadan :)

• sandralinder

Nr 1 eller 2, less is more! =) 

Tyckte du var otroligt vacker i båda.  

• Pörcy

Såg nu att du redan bestämt dig.. :-P Den var också supervacker!!!

• Mandala

Sommarvinter, tyvärr skrev jag aldrig ner vad det var för klänningar jag provade så jag vet inte vad det var för en. Provade den i Jönköping. Igår köpte jag en annan klänning där som syns i inlägget ovan på bloggen.

• Mandala

Sandralinder: tack, kul o känna sig vacker. Hoppas jag ser vacker ut i den jag köpte med 😄 Pörcy: tack! Den kändes så fin på, många lager tyg och lät krispig på nåt vis.

• Syllis 2012

Du var jättefin klänning nr :1 den passade dej jätte bra tycker jag Glad

• Mandala
    Camilla01 skrev 2013-01-01 14:52:52 följande:
    Den du köpte var underbar på dig klart bäst !!!
    Åh tack, precis vad jag vill höra :D Jag vill bara ta fram den och prova igen och igen. Ska be min vän som var med när jag provade/köpte den komma hit och ta nån mer bild så det kan bli med bättre ljus och i olika vinklar. tack igen!
Svar på tråden 7 klänningar provade idag, länk till foton