• Mandala

7 klänningar provade idag, länk till foton

Ja idag var den stora klänningprovardagen. Det gick snabbt och var nog inte så underbart som jag tänkt att det skulle vara. Men det kanske berodde på att jag inte kände att någon av de satt perfekt, alla var förstora. Vill gärna ha era åsikter och funderingar på vilken modell som sitter "snyggast" (bortse från att de är lite stora). Här är länk till bilderna 

edenrosebride.blogg.se/2012/november/nu-foljer-ni-med-in-i-provrummet.html

Jag ska inte gifta mig förrän i aug så än finns det tid kvar att leta men det skulle vara skönt att fastna för en modell att leta runt efter. Hur många gånger provade ni klänningar innan ni kunde bestämma er? Var ni runt i många butiker?

(Jag lägger inte upp alla bilder här för att ansiktet är med och jag tänker att fler kikar runt på bilder här som kanske känner mig jämfört med de som kikar in i bloggar). 

• Svar på tråden 7 klänningar provade idag, länk till foton
  • IdaN86
    Mandala skrev 2012-11-29 21:40:47 följande:
    Ja idag var den stora klänningprovardagen. Det gick snabbt och var nog inte så underbart som jag tänkt att det skulle vara. Men det kanske berodde på att jag inte kände att någon av de satt perfekt, alla var förstora. Vill gärna ha era åsikter och funderingar på vilken modell som sitter "snyggast" (bortse från att de är lite stora). Här är länk till bilderna 

edenrosebride.blogg.se/2012/november/nu-folje...

Jag ska inte gifta mig förrän i aug så än finns det tid kvar att leta men det skulle vara skönt att fastna för en modell att leta runt efter. Hur många gånger provade ni klänningar innan ni kunde bestämma er? Var ni runt i många butiker?

(Jag lägger inte upp alla bilder här för att ansiktet är med och jag tänker att fler kikar runt på bilder här som kanske känner mig jämfört med de som kikar in i bloggar). 
    Jag tycker att nr 2 var helt fantastisk!
  • karamell

ettan och sjuan tycker jag är finast på dig och finaste klänningarna!
    7an var speciellt snygg!!!! 

• Juli2013

Jag tycker att ettan både är snyggast samt passar bäst på dig! Jättefin! Glad

• SoonToBeBride2013

Jag tycker 1:an passar dig riktigt bra och var väldigt fin!

Jag gifter mig i augusti och har hittat en klänning jag tänkt beställa. Det var första klänningen jag provade, men den kändes såå rätt. Jag provade några till efteråt, men ingen kunde riktigt jämföra sig med mitt första intryck. Min klänning fanns inte heller i rätt storlek, men jag tyckte ändå att jag fick en idé om hur den skulle sitta när den drogs åt... Det viktigaste är ju att du trivs i klänningen du väljer, så det kan nog vara bra att prova några till.

• storken

1: an och 3:an tycker jag var fantastiska på dig. 3:an i topp! Lycka till!

• FruW

Jag röstar på ettan, den ser helt fantastisk ut på dig (och är i min smak), men på andra plats tycker jag nummer fem! Vilka snygga klänningar du hittat, tycker du ska vara nöjd med provardagen. Glad

Svar på tråden 7 klänningar provade idag, länk till foton