• julle79

    Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken

    Hej!!


     


    Håller på att knopa ihop en gästbok till bröllopet och vill ha lite tips på roliga frågor som gästerna kan fylla i


    Kommer göra plats för några foton där gästerna är med på bild.


    och sen frågor som dom kan fylla i så ingen behöver få skriv ångest och inte vet vad dom ska skriva.


    så hjälp mig fylla på me roliga frågor ,påståenden mm

  • Svar på tråden Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken
  • Milli

    Vet inte om Lillsmilla forfarande finns kvar, fick aldrig några pdf´er så jag gjorde egna blad i våra temafärger (vitt, rosa och silver). Uteslöt några blad, några frågor samt la till några extra frågor, bilder osv men annars har jag blivit väldigt inspirerad av hennes ide och vill visa er hur en annan variant av den kan se ut. Gjorde dessa helt i paint och de tog ca 4timmar. Har dock inte gjort lådan än men jag har ju lite tid på mig eftersom bröllopet inte är förens i juni :)  Så TACK snälla för att du dela med dig av din ide. Nu kommer jag föra denna ide´en vidare :)








  • summerwedding

    Milli skrev 2013-10-10 14:04:07 följande:Vet inte om Lillsmilla forfarande finns kvar, fick aldrig några pdf´er så jag gjorde egna blad i våra temafärger (vitt, rosa och silver). Uteslöt några blad, några frågor samt la till några extra frågor, bilder osv men annars har jag blivit väldigt inspirerad av hennes ide och vill visa er hur en annan variant av den kan se ut. Gjorde dessa helt i paint och de tog ca 4timmar. Har dock inte gjort lådan än men jag har ju lite tid på mig eftersom bröllopet inte är förens i juni :)  Så TACK snälla för att du dela med dig av din ide. Nu kommer jag föra denna ide´en vidare :) Så fint det ser ut :) Skulle jag kunna få be dig om tjänst att mejla dessa till mig... om du vill förståss? :)

  • Tenshi
    Milli skrev 2013-10-10 14:04:07 följande:
    Vet inte om Lillsmilla forfarande finns kvar, fick aldrig några pdf´er så jag gjorde egna blad i våra temafärger (vitt, rosa och silver). Uteslöt några blad, några frågor samt la till några extra frågor, bilder osv men annars har jag blivit väldigt inspirerad av hennes ide och vill visa er hur en annan variant av den kan se ut. Gjorde dessa helt i paint och de tog ca 4timmar. Har dock inte gjort lådan än men jag har ju lite tid på mig eftersom bröllopet inte är förens i juni :)  Så TACK snälla för att du dela med dig av din ide. Nu kommer jag föra denna ide´en vidare :)
    Väldigt fina Milli! Skrattande Frågar samma sak som "summerwedding", Finns det någon möjlighet att du vill dela med dig utav dessa blad via mail? :)
  • Milli
    summerwedding skrev 2013-10-11 10:47:04 följande:
    Milli skrev 2013-10-10 14:04:07 följande:Vet inte om Lillsmilla forfarande finns kvar, fick aldrig några pdf´er så jag gjorde egna blad i våra temafärger (vitt, rosa och silver). Uteslöt några blad, några frågor samt la till några extra frågor, bilder osv men annars har jag blivit väldigt inspirerad av hennes ide och vill visa er hur en annan variant av den kan se ut. Gjorde dessa helt i paint och de tog ca 4timmar. Har dock inte gjort lådan än men jag har ju lite tid på mig eftersom bröllopet inte är förens i juni :)  Så TACK snälla för att du dela med dig av din ide. Nu kommer jag föra denna ide´en vidare :) Så fint det ser ut :) Skulle jag kunna få be dig om tjänst att mejla dessa till mig... om du vill förståss? :)
    Tenshi skrev 2013-10-11 11:25:05 följande:
    Väldigt fina Milli! Skrattande Frågar samma sak som "summerwedding", Finns det någon möjlighet att du vill dela med dig utav dessa blad via mail? :)
    Tack! Visst kan jag maila er dom men vet inte hur de ser ut i era skrivare då jag anpassat dom efter min, därav den vita kanten runt om.. Och sen står ju våra namn med på några ställen så dom bladen kan ni ju ändå inte använda. Annars om ni vill så skulle jag kunna ändra till era namn och evt färger mot en kostnad isf..
    Men annars kan ni skriva mailadressen så mailar jag när jag får tid :) 
  • Förälskade

    Vad roligt med färdiga! Men hur många har ni av varje ex? Vi kommer ju ha 40 gäster då får det ju bli 40 ex av varje lapp.

  • Sarastina
    Milli skrev 2013-10-10 14:04:07 följande:
    Vet inte om Lillsmilla forfarande finns kvar, fick aldrig några pdf´er så jag gjorde egna blad i våra temafärger (vitt, rosa och silver). Uteslöt några blad, några frågor samt la till några extra frågor, bilder osv men annars har jag blivit väldigt inspirerad av hennes ide och vill visa er hur en annan variant av den kan se ut. Gjorde dessa helt i paint och de tog ca 4timmar. Har dock inte gjort lådan än men jag har ju lite tid på mig eftersom bröllopet inte är förens i juni :)  Så TACK snälla för att du dela med dig av din ide. Nu kommer jag föra denna ide´en vidare :)








    Hej Milli! Vilken superfin ide´. Sitter precis och planerar detaljerna för vårt bröllop i mars och råkade snubbla på den här tråden. Skulle bli underbart glad om du skulle kunna tänka dig att dela med dig via mail till mig också om självklart kan jag ge dig ersättning för det? sarastina@live.com
    Planerar ett vinterbröllop 2014
  • Maria466
    Milli skrev 2013-10-10 14:04:07 följande:
    Vet inte om Lillsmilla forfarande finns kvar, fick aldrig några pdf´er så jag gjorde egna blad i våra temafärger (vitt, rosa och silver). Uteslöt några blad, några frågor samt la till några extra frågor, bilder osv men annars har jag blivit väldigt inspirerad av hennes ide och vill visa er hur en annan variant av den kan se ut. Gjorde dessa helt i paint och de tog ca 4timmar. Har dock inte gjort lådan än men jag har ju lite tid på mig eftersom bröllopet inte är förens i juni :)  Så TACK snälla för att du dela med dig av din ide. Nu kommer jag föra denna ide´en vidare :)








    Du får jättegärna maila mig detta också på maria.davidsson@comhem.se 
    Tack på förhand 
  • Maria466
    lillsmilla skrev 2012-10-09 10:09:20 följande:

    Ppt är en powerpoint-presentation :)

    Jag sparade ner den som bilder:










     


     


Svar på tråden Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken