• julle79

Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken

Hej!!

Håller på att knopa ihop en gästbok till bröllopet och vill ha lite tips på roliga frågor som gästerna kan fylla i

Kommer göra plats för några foton där gästerna är med på bild.

och sen frågor som dom kan fylla i så ingen behöver få skriv ångest och inte vet vad dom ska skriva.

så hjälp mig fylla på me roliga frågor ,påståenden mm

• Svar på tråden Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken
  • julle79

va fint Asmar Har du skrivit ut på lös blad och klistrat in i en bok?? eller har du använt dig av en bok som man kan ta lös bladen i??Myckte bra tips att sätta nån som ansvarig för den de ska jag komma ihåg å nämna för mina tärnor       

• Midorie
    lillsmilla skrev 2012-11-19 19:24:09 följande:
    Tror jag mailat alla nu, hojta annars!

Har fått frågan om hur jag tänkt presentera min "gästbok" så jag tog några snabba foton för att visa er:

(Ni får ha överseende med bildkvaliteten ;.))
    Skulle bli superglad om du skulle vilja dela denna underbart braiga idé till mig: lena.hinders@hotmail.com
  • Johanna W

Ser att tråden är från förra året men kan inte maila Lillsmilla då hennes konto är låst Är det någon som har möjlighet att maila denna fina ppt?! Kanske Lillsmilla själv är inne och kollar ibland tom?! Isf vill jag bara säga wow vilket arbete du gjort! Så fint!!!!

• andreasemma
    lillsmilla skrev 2012-10-09 13:07:50 följande:
    Klart man delar med sig! Vi är ju alla i samma båt Linnea89, mailat dig med!

Kan man få ta del av den där ppt lillsmilla? Mail: emma_westerdahl@hotmail.com Tack på förhand!  
Svar på tråden Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken