• julle79

Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken

Hej!!

Håller på att knopa ihop en gästbok till bröllopet och vill ha lite tips på roliga frågor som gästerna kan fylla i

Kommer göra plats för några foton där gästerna är med på bild.

och sen frågor som dom kan fylla i så ingen behöver få skriv ångest och inte vet vad dom ska skriva.

så hjälp mig fylla på me roliga frågor ,påståenden mm

• Svar på tråden Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken
  • lillsmilla

Men jag förstår inte detta!? Varför kan vissa men inte alla skicka meddelande till mig? Någon BT-veteran som har koll kanske?

(skickar såklart till dig med lillasofie)

• hpta

Lillsmilla! Vilken underbar ppt du gjort! Hade blivit själaglad om du kunde maila den till mig!? Men tyvärr kan jag inte komma in på din sida... så jag skriver min mailadress här som många andra (förlåt ts) hannadastar_1@hotmail.com är min adress.. Tack på förhand!

• hpta

Detta är inga frågor till en gästbok utan ett annat tips.. hoppas det går bra ändå ? ;) Vi ska införskaffa oss tomma kort och kuvert där gästerna skriver en hälsning till oss... på kuvertet skriver de sedan ett datum/årtal när vi får öppna och läsa hälsningen., på så sätt har man med sig minnen från sin dag, kanske i flera år , efter sin dag. hoppas det går att förstå hur jag menar

• Fixelady

Jag är lite sen in i denna tråden, men lillsmilla skulle jag också kunna få ta del av den fina gästboken du har gjort? Maila mig gärna på : emma_angelina@hotmail.com

Ps. Ber om ursäkt om jag inte bidrar med något eget tips här. Ds. 

• snufffsan

Oj Lillsmilla vilken fantastisk ide'!! Vilket jobb du har lagt ner! Jag skulle oxå jättegärna vilja ha ett mail av dig ;)!

frida.kanas@gmail.com

Tack på förhand!!

• Karolajia

Lillsmilla! Jag är också en av dina otaliga fans och skulle verkligen vilja ha ppt om det går bra? karola.jia@gmail.com är min mail. 

Sorry att jag också mailbombar men går som sagt inte att komma åt din sida. Har du haft ditt bröllop än? Hur vart slutresultatet? :)  

• Annica70

Lillsmilla: Kan man få en vara en av dom lyckligt lottade som kan få detta på mail. Det var en kanonide tycker jag.. Bara älskar den

min mail.. annica-axelsson@hotmail.com

tack på förhand

• Asmar
    julle79 skrev 2012-10-07 19:54:53 följande:

Hej!!

Håller på att knopa ihop en gästbok till bröllopet och vill ha lite tips på roliga frågor som gästerna kan fylla i

Kommer göra plats för några foton där gästerna är med på bild.

och sen frågor som dom kan fylla i så ingen behöver få skriv ångest och inte vet vad dom ska skriva.

så hjälp mig fylla på me roliga frågor ,påståenden mm

Kul! Jag gjorde likadant, en egen bok, visa sidor hade jag frågor på och andra lät jag stå tomt ifall någon vill skriva från hjärtat. Ska se om jag kan fota och lägga in här... vet inte om du gillar de men det var uppskattat på mitt bröllop.

Dock villjag varna för att folk glömmer tyvärr att skriva i boken, fick inte alls så många meddelanden som jag hade önskat. Så det är bra om du sätter en av dina tärnor som ansvarig för boken för att se till att den går runt och att alla skriver i den. Kanske även nämna detta för toastmaster så de kan säga det några gånger under kvällen.
  • Asmar
    lillsmilla skrev 2012-11-21 22:21:44 följande:
    Men jag förstår inte detta!? Varför kan vissa men inte alla skicka meddelande till mig? Någon BT-veteran som har koll kanske?

(skickar såklart till dig med lillasofie)
    Du har tydligen ett skyddat konto... mycket konstigt, har aldrig träffat på det :/
    Skicka gärna även mig mallen :) på festochfoto@gmail.com
  • Asmar

Nu kommer det....

Jag skrev i början av boken även ett personligt förord...

Svar på tråden Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken