• julle79

Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken

Hej!!

Håller på att knopa ihop en gästbok till bröllopet och vill ha lite tips på roliga frågor som gästerna kan fylla i

Kommer göra plats för några foton där gästerna är med på bild.

och sen frågor som dom kan fylla i så ingen behöver få skriv ångest och inte vet vad dom ska skriva.

så hjälp mig fylla på me roliga frågor ,påståenden mm

• Svar på tråden Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken
  • lillsmilla

Ppt är en powerpoint-presentation :)

Jag sparade ner den som bilder:

• CoolJen

TACK lillsmilla!
    Härligt med inspiration!

• Fremm
    lillsmilla skrev 2012-10-09 09:21:44 följande:

Min tanke är att ha lösa blad, flera av olika, och så får var och en välja ett (eller flera) blad att fylla i, där finns allt från blanka blad att skriva fritt på till sådana med frågor, några ska bara fyllas i genom kryssrutor eller att ringa in ord. Tänker sedan ta alla ifyllda och binda ihop till en bok efteråt, tillsammans med foton och diverse annat :)

Jag har en ppt-mall som jag gärna delar med mig av om någon är intresserad!

Ett exempel:

Vilken superbra idé, vill du maila den till mig så vore jag evigt tacksam - har tänkt mig något liknande nämligen...

min mail är alaemmeli@gmail.com

• Fremm

Lillsmilla, Oj, har visst missat några inlägg då jag inte varit här inne på en stund (arbetat lite oxå ;)) WOW vilket jobb - skulle ändå bli superglad om du ville maila men annars får jag inspireras av bilderna du bifogat, tusen tack för att du delar med dig!

• MarieTherese05

Min tanke är att ha lösa blad, flera av olika, och så får var och en välja ett (eller flera) blad att fylla i, där finns allt från blanka blad att skriva fritt på till sådana med frågor, några ska bara fyllas i genom kryssrutor eller att ringa in ord. Tänker sedan ta alla ifyllda och binda ihop till en bok efteråt, tillsammans med foton och diverse annat :)

Ett exempel:

Wow så bra.....

Där kan man fånga vad man vill.... Så bra när det finns någon som vill dela med sig & älskar när man kan få insperation så här... i bland sitter man verkligen fast & så kommer någon & bara ger så myket... 

Wow... super, så tacksamm  
  • lillsmilla

Fremm - har skickat mail till dig!

Tack för allt beröm - det värmer!

• Linnea89

Vilken bra idé!! :) Vore ju supersnällt om du ville mejla mig denna? linnea.rehn@spray.se

Tack för bra inspiration!

Ett exempel:

• Victoria F

Tack lillsmilla för mailet Glad

Verkligen snällt att du vill dela med dig av nåt du säkert jobbat hårt med! 

{#emotions_dlg.flower} (En blomma till dig!)

• lillsmilla

Klart man delar med sig! Vi är ju alla i samma båt

Linnea89, mailat dig med!

Svar på tråden Vill ha tips på rolig text och frågor till gästboken