• Tinzi

ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.

Har du handlat från en säljare på Etsy som, du vill rekomendera eller tvärtom? Skriv det då här.
    Samt tipsa om bra produkter du handlat till ert Bröllop.

• Svar på tråden ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.
  • Goabullen

Blåser lite liv i den här tråden

Jag har köpt den här klänningen från en säljare på Etsy Supernöjd!

• Tokig

Är det någon som har tips på en bra försäljare av skor? Bra pris och snabb leverans.

• MrsSilfverblad2b
    Tokig skrev 2012-06-05 14:23:23 följande:
    Är det någon som har tips på en bra försäljare av skor? Bra pris och snabb leverans.
    Hur går det för dig? Senapsgult är ju en höstfärg, det kanske kommer in flera i augusti september?! För visst var det i höst ni skulle gifta er?  Jag håller tummarna.
    12-05-12
  • MalinLarsson
    Mahy skrev 2012-01-25 12:17:57 följande:
    Japp! Fick dem exakt 14 dagar efter beställning! Jag la en expressbeställning, Men det skulle ändå ta 14 dagar plus 10 arbetsdagar! Så helt sjukt snabbt!

De blev lite mer rosa än vad jag ahde tänkt, men de är i vilket fall som helst helt underbara! jag tog minsta klacken! så ca 3,5 cm.

Ååh, jag har beställt precis likadana skor fast ljusgröna! Och dina ser ju väldigt fina ut :) Har inte fått dom ännu men de borde komma om någon vecka :) Ser så fram emot att se dem!

Jag älskar Etsy! Så mycket roligare än Ebay!

Jar har beställt manchettknappar till bestman med hans initialer: http://www.etsy.com/listing/59327524/custom-initials-monograms-cufflinks

En väska till mina syster som ska vara tärna. På väskan kommer står det "Cecilia, Whitout you I could not say "I DO": http://www.etsy.com/listing/97112322/personalized-clutch-wallet-your-pick

Ett hängsmycke till min bästa vän som ska vara tärna. På den mindre plattan står hennes sons namn och födelsedag. På den större ringen står hennes och hennes mans namn och bröllopsdag: http://www.etsy.com/listing/98879354/made-in-heaven-blessed-on-earth

En målning av mig och min man som morgongåva till honom: http://www.etsy.com/listing/96185926/personalized-portrait-painting-of

En klocka till min man som också blir en morgongåva: http://www.etsy.com/listing/64633163/unisex-handmade-steampunk-alfresco-style

Nu längtar jag bara efter skorna! :D

• lycklig01

är det någon vad man ska söka på om man letar vattenrör/vattentuber som man sätter längst ner på blommornas stjälkar för att de inte ska vissna?

• teddy

hej alla! e de nån som handlat från SpAZooiE Bridal??

• teddy

Kanske en dum fråga... men... hur betalar man om man köper från etsy??

• MalinLarsson
    teddy skrev 2012-06-07 11:22:44 följande:
    Kanske en dum fråga... men... hur betalar man om man köper från etsy??
    Man betalar via kontokort eller via Paypal. Kan vara den bästa sidan i hela världen, Paypal. Jätteenkelt att betala via den. Du skapar ett kontot och så loggar du in där när du gör betalningar. Paypal.com för att läsa mer.
  • aviman

Jag vill blåsa liv i tråden igen :)

Jag har köpt massor med saker från etsy till bröllopet, och alltihop lika fint och välgjort! Jag är superdupernöjd!

Från RenaissanceJewelry köpte vi makens vigselring i titan, så välgjord och välgjord. De har något som heter "comfort fit" och ringen känns så mjuuuk på insidan och sitter jättebra på fingret.

Exaltation gjorde mitt halsband till bröllopet. Hon jobbar med silvertråd som hon virar till ord och figurer. Ända sen jag såg ett halsband i någon brudtidning med texten "mrs" så har jag varit på jakt i ett virat halsband i silver. Hon virade 10 11 12 till mitt halsband och det blev superfint!

BridalEmbroidery gjorde min brudbukett.. Den var väldigt billig, betalade ca 400kr för bukett och frakt till sverige. Hon verkade dock bara ha en brudbukett i sitt galleri - men hon kan säkert göra fler :) Går ju alltid att fråga!

LasVegasVeils, Arin, gjorde min slöja och jag dör lite av hur vacker och fin och underbar den är... Kan knappt förstå det.. Jag längtar allra mest efter att få bära den! Spenderar några minuter varje dag med att bara klämma och känna och stryka slöjan.. Den är fantastisk!!

Från judybagcompany beställde jag ett par fingerlösa handvirkade handskar. Väldigt nätta och vackra.. Tror dom kommer komplettera klänning och slöja jättebra! (bilden lånad från hennes shop)

Simply Stunning and Elegant Battenberg Lace Bridal or Special Occasion Fingerless Gloves

Mitt strumpeband köpte jag från en shop som heter mirino, frakten var snabb och säljaren trevlig och strumpebandet var precis lika fint som på bilden!

Jag älskar Etsy! SoligHjärta{#emotions_dlg.flower}
  • kouki
    aviman skrev 2012-10-05 18:13:55 följande:
    Jag vill blåsa liv i tråden igen :)
    /............./
     Jag älskar Etsy! SoligHjärta{#emotions_dlg.flower}
    Åh gud så fina saker du har hittat! :D
  • sockerbiten

Tärnklänningar, är det någon av er som beställt därifrån? Förslag på säljare? :)

Svar på tråden ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.