• Tinzi

ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.

Har du handlat från en säljare på Etsy som, du vill rekomendera eller tvärtom? Skriv det då här.
    Samt tipsa om bra produkter du handlat till ert Bröllop.

• Svar på tråden ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.
  • Lommila1
    Ida R skrev 2012-01-22 17:14:04 följande:
    Parisxox har jättefina skor- någon som köpt därifrån? Är sugen på att beställa men skulle gärna höra lite kommentarer? Kvalitet, bekväma? Ser de lika fina ut i verkligheten?
    jag har också besällt skor och de va så underbara!
    Helt ok bekväma, hon skickade denhär tabellen åt mig och den stämde bra: www.zappos.com/measure-your-shoe-size
  • Mahy
    Lommila1 skrev 2012-01-23 21:49:08 följande:
    jag har också besällt skor och de va så underbara!
    Helt ok bekväma, hon skickade denhär tabellen åt mig och den stämde bra: www.zappos.com/measure-your-shoe-size
    Det är ju tack vare dig jag beställde därifrån! Skorna är underbara! Jag vet inte längre vad som är viktigast i mitt liv...skorna eller m2b ;)
  • förlovadflicka
    Fjärilen skrev 2012-01-24 14:59:39 följande:
    Jag köpte handtag till solfjädrar här:
    www.etsy.com/shop/InTheClear?ref=seller_info
    Har även jätte fina sugrör, snören, påsar av alla sorter, snygg tape.
    Om man ska ha lite vintage, eller gammal karneval/cirkus tema, så rekommeneras denna säljare.

Oj, tur att jag inte hittade dessa innan vi gifte oss för då hade det blivit dyrt!

http://www.etsy.com/listing/81779912/single-sample-printed-clear-tubes-and

• Lommila1
    Mahy skrev 2012-01-24 08:42:05 följande:
    Det är ju tack vare dig jag beställde därifrån! Skorna är underbara! Jag vet inte längre vad som är viktigast i mitt liv...skorna eller m2b ;)
    wow har du fått dom redan! har du foton?
  • Mahy

Lommila1 skrev 2012-01-24 16:30:38 följande:
    wow har du fått dom redan! har du foton?
    Japp! Fick dem exakt 14 dagar efter beställning! Jag la en expressbeställning, Men det skulle ändå ta 14 dagar plus 10 arbetsdagar! Så helt sjukt snabbt! 

De blev lite mer rosa än vad jag ahde tänkt, men de är i vilket fall som helst helt underbara! jag tog minsta klacken! så ca 3,5 cm.
  • Lommila1
    Mahy skrev 2012-01-25 12:17:57 följande:
    Japp! Fick dem exakt 14 dagar efter beställning! Jag la en expressbeställning, Men det skulle ändå ta 14 dagar plus 10 arbetsdagar! Så helt sjukt snabbt! 

De blev lite mer rosa än vad jag ahde tänkt, men de är i vilket fall som helst helt underbara! jag tog minsta klacken! så ca 3,5 cm.
    DE blev ju jätte tjusiga! Färgen gör ju att dom riktigt blänker i tyget!:) Man vågar mao även i fortsättningen rekomendera försäljaren:D
    När var det du skulle gifta dig? Visst var det snart?
Svar på tråden ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.