• Tinzi

ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.

Har du handlat från en säljare på Etsy som, du vill rekomendera eller tvärtom? Skriv det då här.
    Samt tipsa om bra produkter du handlat till ert Bröllop.

• Svar på tråden ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.
  • aniara

Ett till tips! Säljaren BrassLotus (semester till 18/1-18/2) säljer jättefina hårband med strass.
    http://www.etsy.com/people/BrassLotus
    För mig som inte vill ha tiara och inte kan ha diadem för att det trycker på huvudet så att jag får ont så är det perfekt. Elegant men inte för mycket. Sidenbandet går att få i valfri färg, jag valde mörkbrun som mitt hår. Strasstenarna är kanske 3-4 mm i diameter. Jag betalade ca 230 kr för det, inklusive frakt.

• MariaWim

Mahy: Vad blev det för slutords med frakt på skorna? Fantastiska skor på sidan!

• teddy
    aniara skrev 2012-02-01 09:30:34 följande:
    Ett till tips! Säljaren BrassLotus (semester till 18/1-18/2) säljer jättefina hårband med strass.
    www.etsy.com/people/BrassLotus
    För mig som inte vill ha tiara och inte kan ha diadem för att det trycker på huvudet så att jag får ont så är det perfekt. Elegant men inte för mycket. Sidenbandet går att få i valfri färg, jag valde mörkbrun som mitt hår. Strasstenarna är kanske 3-4 mm i diameter. Jag betalade ca 230 kr för det, inklusive frakt.

Jättefint, men hur har du tänkt att du ska ha det? jag  e alltid nojjig över att band och sånt kommer trilla av...
  • aniara

Knyt i nacken och en eller ett par dolda hårnålar som säkring tänkte jag.

• Doofie

Någon som betsällt inbjudningskort från etsy.? Funderar på det, men vet inte riktigt hur det funkar med ett helt annat språk :P Finns det ju så mycket snyggt där! Har inte hittat nåt liknande på någon svensk sida..

• aniara

Jag har köpt material till placeringskort:

(ShopKStudio)

(ThePrettyPaperShop)

Vi ska texta namn på korten och knyta fast med tråden som lindas ett par varv runt hoprullade servetter

Sen har jag köpt en bolero/cape. Den kommer från gebridal.

• Stike

Lämnar ett fotspår för framtiden..

Svar på tråden ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.