• Tinzi

ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.

Har du handlat från en säljare på Etsy som, du vill rekomendera eller tvärtom? Skriv det då här.
    Samt tipsa om bra produkter du handlat till ert Bröllop.

• Svar på tråden ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.
  • Mahy
    Lommila1 skrev 2012-01-26 07:50:18 följande:
    DE blev ju jätte tjusiga! Färgen gör ju att dom riktigt blänker i tyget!:) Man vågar mao även i fortsättningen rekomendera försäljaren:D
    När var det du skulle gifta dig? Visst var det snart?
    Japp det är riktig lyster i skorna! Ska beställa ett par till sen efter bröllopet :) Tyckte de var så fina!

Ja jag gifter mig 11 feb så om lite mer än 2 veckor! Men för varje dag händer det saker som är tvunget att lösas suck! Men jag har skor i allafall!
  • Lommila1
    Mahy skrev 2012-01-26 08:15:29 följande:
    Japp det är riktig lyster i skorna! Ska beställa ett par till sen efter bröllopet :) Tyckte de var så fina!

Ja jag gifter mig 11 feb så om lite mer än 2 veckor! Men för varje dag händer det saker som är tvunget att lösas suck! Men jag har skor i allafall!
    Jag har också tänkt den tanken, ett par blågröna vore perfekt i min samling;) Men sen kom ekomonen fram och sa att jag skall spara spara och spara...så det får bli till senare, bara att hoppas att försäljaren finns kvar
    Lycka till med bröllopet och ta ingen stress, det löser sig endå:)
  • Mahy
    Lommila1 skrev 2012-01-26 08:29:46 följande:
    Jag har också tänkt den tanken, ett par blågröna vore perfekt i min samling;) Men sen kom ekomonen fram och sa att jag skall spara spara och spara...så det får bli till senare, bara att hoppas att försäljaren finns kvar
    Lycka till med bröllopet och ta ingen stress, det löser sig endå:)
    Ahh de är så fina! Jag har sneglat på dem oxå :)

Tack! Ah jag hoppas det!
  • Ida R

Tusen tack Lommila! Nu blir det till att beställa

• drumelz

Hej! Ni som har handlat från parisxox när har ni berättat vilket storlek och klackhöjd ni vill ha? Har hittat ett jätte snygga rosa skor och undrar hur jag gör nu.

• Mahy
    drumelz skrev 2012-01-30 07:59:31 följande:
    Hej! Ni som har handlat från parisxox när har ni berättat vilket storlek och klackhöjd ni vill ha? Har hittat ett jätte snygga rosa skor och undrar hur jag gör nu.
    Jag mejlade henne först och berättade hur jag ville ha skorna och sedan skickade hon en payson räkning.
  • Lommila1
    Mahy skrev 2012-01-30 11:22:22 följande:
    Jag mejlade henne först och berättade hur jag ville ha skorna och sedan skickade hon en payson räkning.
    jag skickade först meil med 100 frågor, sen bästllde jag "add to shoppingbag" eller vad det nu heter där o sen loggade jag ut via shoppingbaggen, det kom ett komentatorsfält dit jag skrev size, färg o bling, sen checkade jag ut via paypal. efter ett par dagar lade jag meil o frågade om det var ok.. å det var det:p piece of cake alltså;)
  • Tinzi

Min blomma som jag fick idag från en säljare som heter: LeFlowers

Är super nöjd! Älskar de svarta stenarna som hon satt dit. DOCK är blomman Ivory och inte vit (MITT fel som inte tänkte på det)

Så nu vet jag inte om jag kommer att kunna ha den för min klänning är KRITVIT! jaja :(

• aniara

Jag kan rekommendera säljaren Wedding Veils.
    www.etsy.com/people/weddingveilsonline
    Jag beställde en 80" (ca 2 m) lång enlagers slöja med kristaller på. Brudklänningsbutiken skulle ha ca 2500 kr för en likadan, här kostade den ca 300 kr. Säljaren uppgav leveranstiden till 2-3 veckor men den kom efter bara 10 dagar.

Säljaren matdi123 gör söta girlanger för typ inga pengar alls.
    www.etsy.com/people/matdi123
    Även här ca 10 dagars leveranstid.

Svar på tråden ETSY tråden. Här länkar vi & tipsar om bra produkter & säljare.