• teddy

Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?

Jag letar och letar och blir helt sjösjuk när jag inser att en liten tårtdekoration kan kosta så mycket!!! Hallå!!!
    Vet någon var man kan hitta fina cake-toppers utan att behöva göra hål i plånboken? ...det är ju redan mycket man ska lägga pengar på...

Ska tilläggas att vi gärna vill ha någon lite annorlunda sak att sätta på tårtan...

Alternativt... borde man inte kunna göra en själv? Någon som har ideér, tips, ställen man kan köpa på, och gärna bilder?!  

Glad 

• Svar på tråden Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?
  • Maseralda
    teddy skrev 2012-01-19 20:04:38 följande:
    en jättebra ide´ ju! skitkul! :)

annars får du ta en me annan hårfärg o måla! platsfärg måste väl finnas! :) 
    Har beställt den här från Legos hemsida

Sen hittade jag extra frisyrer på Ebay, det är ju plusset med lego att man lätt byter ut delar Glad
  • teddy
    Maseralda skrev 2012-01-19 20:40:08 följande:

Sen hittade jag extra frisyrer på Ebay, det är ju plusset med lego att man lätt byter ut delar Glad
    Hahaha.... detta gillar jag skarpt! :))
  • caruba

En dålig bild pga att dom fortfarande är i plastpåsen, men här är mina ankor....

• teddy
    caruba skrev 2012-01-20 13:20:51 följande:
    En dålig bild pga att dom fortfarande är i plastpåsen, men här är mina ankor....

Sjukt söta! Det kommer ju bli en riktig glädjespridare att ha sånna söta lite knäppa saker på bröllopstårtan! :) Jag tycker det är jättekul! 
  • caruba
    teddy skrev 2012-01-20 18:46:30 följande:
    Sjukt söta! Det kommer ju bli en riktig glädjespridare att ha sånna söta lite knäppa saker på bröllopstårtan! :) Jag tycker det är jättekul! 
    Tack. =0) Har samlat på ankor i många år så det var ju passande.
  • Tuttan80

Var hittade du dessa söta ankor?? Vi vill oxå ha något annat än "vanliga" brudpar...!

Någon som vet var man kan hitta antingen "lyckotroll" eller smurfar som brud par??

caruba skrev 2012-01-20 13:20:51 följande:

• Jalle

Vi köpte vårt smurfpar på Toys'r'us. Finns i andra leksaksaffärer också, även på nätet.

• caruba
    Tuttan80 skrev 2012-01-21 14:30:10 följande:

Var hittade du dessa söta ankor?? Vi vill oxå ha något annat än "vanliga" brudpar...!

Lagerhause köpte jag dom på. Men det var ju ett tag sen tyvärr.  Kanske man kan hitta dom på tradera?
  • caruba

Fick precis reda på att min bästa kompis har köpt samma ankor oxå för ett par år sedan som hon oxå tänkt använda till sin bröllopstårta. Tycker att det är så himla coolt på något sätt att vi är så pass lika.

• malin martin

köpte våran på kakburken.se två silverhjärtan men finns massa spännande där =)

• Power of Love
    Maseralda skrev 2012-01-19 20:40:08 följande:

Jag vet att tråden är lite gammal men jag måste bara berätta att vi fick de såna i förlovningspresent eftersom  min fästman har älskar lego Glad Hur söta som helst. Jag tror att vi kommer byta ut hatten mot en frisyr och kanske även byta brudens hår men det beror på vad vi kan hitta här hemma i legolådan.
  • JuliBrud89

Vi ska ha denna. Men jag la upp en bild på i den hær i forumet och blev helt sågad av folk hær på bt før den.. Men vi tycker den ær skitrolig så ska absolut ha den ændå. Det finns ingen tank e bakom den, vi tycker bara den ær rolig.

• JuliBrud89

Det kom inte med någon bild va? Skriver från telefonen så det ær dærfør :) Men du kan kolla mitt forum om du vill se vår topper, den ær rætt unik :P "HAHA kolla vår cake topper!!) heter inlægget :)

• teddy

Jag kan ju då berätta att jag beställde en för porslinsfigur som jag fastnade för, men när jag fick hem den insåg jag att den var större än jag trodde. Så frågan e ju hur stoooor en cake-topper kan va?!?! Hur mycket den kan väga... Jag undrar om jag itne måste börja leta efter en ny ändå...

Svar på tråden Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?