• teddy

Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?

Jag letar och letar och blir helt sjösjuk när jag inser att en liten tårtdekoration kan kosta så mycket!!! Hallå!!!
    Vet någon var man kan hitta fina cake-toppers utan att behöva göra hål i plånboken? ...det är ju redan mycket man ska lägga pengar på...

Ska tilläggas att vi gärna vill ha någon lite annorlunda sak att sätta på tårtan...

Alternativt... borde man inte kunna göra en själv? Någon som har ideér, tips, ställen man kan köpa på, och gärna bilder?!  

Glad 

• Svar på tråden Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?
  • SusanneJoh

Myheart.se har några roliga och inte allt för dyra. Min favvo är den med fotbojan, men den är slut. Så vi ska ha den som heter "kom nu", där bruden släpar brudgummen i benet. Sen har caligraphen också roliga toppers, men dom är lite dyrare.

♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
  • Jalle

I leksaksaffären! Vi ska ha ett smurfbrudpar på vår tårta.

• caruba

eller lagerhaus, jag köpte ett ankbrudpar för lääänge sen. Flört

• teddy

kul! Glad

men om man  ska göra egna måste man ha nåt speciellt material då tror ni... eller funkar va som??

• Sara 120707

Jag håller med Jalle, leta inte efter tårtdekoration utan gå och kika på små prydnadssaker och julpynt etc.

Vill man ändå inte ha ett brudpar så kan man hitta jätte söta grejer lite överallt

• MamaJuice

på tradera kan du hitta en massa seriefigurer, actionfigurer, filmfigurer m.m. Jag funderar själv på att överaska gubben med en Mario gubbe och en Princess Peach gubbe då han ÄLSKAR Super Mario Bros!

• teddy
    MamaJuice skrev 2012-01-18 00:01:04 följande:
    på tradera kan du hitta en massa seriefigurer, actionfigurer, filmfigurer m.m. Jag funderar själv på att överaska gubben med en Mario gubbe och en Princess Peach gubbe då han ÄLSKAR Super Mario Bros!
    Awesome!!! :))))
Svar på tråden Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?