• teddy

Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?

Jag letar och letar och blir helt sjösjuk när jag inser att en liten tårtdekoration kan kosta så mycket!!! Hallå!!!
    Vet någon var man kan hitta fina cake-toppers utan att behöva göra hål i plånboken? ...det är ju redan mycket man ska lägga pengar på...

Ska tilläggas att vi gärna vill ha någon lite annorlunda sak att sätta på tårtan...

Alternativt... borde man inte kunna göra en själv? Någon som har ideér, tips, ställen man kan köpa på, och gärna bilder?!  

Glad 

• Svar på tråden Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?
  • Mela01
    Vilse skrev 2012-01-18 15:39:36 följande:
    Då kanske ni kan hjälpa mig också! Sambon min hittade en cake topper i usa där bruden står med en stor nyckel, och brudgummen sitter bredvid lite ledsen med sin motorcykel. Det perfekta var att det var samma motorcykel som vi har i garaget (ktm). problemet var att med frakt skulle den kosta närmre 800 kr. Lite väl maffigt enligt mig. Någon av er som sett något liknande - fast billigare? (skrivit från mobiltelefon)
    Sökte på cake topper motorcycle på google o gick in på bilder o fick upp en hel del av olika varianter..
  • I vått och torrt

bilden oxå kanske?  ;.)

• Maseralda

Jag har funderat på att ha lego-figurer som caketopper. Problemet är att hitta en legotjej med min hårfärg (röd/orange)

• Doofie
    knyttan skrev 2012-01-17 22:42:09 följande:
    sorry, www.etsy.com ska det ju vara såklart!
    Men guuuuuuuuuud! Älskar!! :D
  • sollan
    Där köpte vi våran. Va bara tvungna då vi såg den...E på pricken lik oss...Haha
    Lång å ståtlig man & kurvig kvinna  Flört

Blivande vårbrud
  • teddy
    Maseralda skrev 2012-01-18 18:29:17 följande:
    Jag har funderat på att ha lego-figurer som caketopper. Problemet är att hitta en legotjej med min hårfärg (röd/orange)
    en jättebra ide´ ju! skitkul! :)

annars får du ta en me annan hårfärg o måla! platsfärg måste väl finnas! :) 
Svar på tråden Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?