• teddy

Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?

Jag letar och letar och blir helt sjösjuk när jag inser att en liten tårtdekoration kan kosta så mycket!!! Hallå!!!
    Vet någon var man kan hitta fina cake-toppers utan att behöva göra hål i plånboken? ...det är ju redan mycket man ska lägga pengar på...

Ska tilläggas att vi gärna vill ha någon lite annorlunda sak att sätta på tårtan...

Alternativt... borde man inte kunna göra en själv? Någon som har ideér, tips, ställen man kan köpa på, och gärna bilder?!  

Glad 

• Svar på tråden Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?
  • teddy

ja... annorlunda och roliga är väl de som inte ser ut som "vanliga" tårtbrudpar... sånna du vet med två smala snygga långa människor där bruden är blond och brudgummen har en riktig fotomodellsfrisyr! hehe!

nä men sånt som de andra skrivit typ mario och ankor o andra figurer...

själv börjar jag fundera på att ha två små snögubbar på vår tårta! hade varit passande för vår del... :) vet dock itne var man kan få tag i de? ideér?? 

• Tinzi

Jag har köpt en för 250:- ca på Etsy en tjej som gjorde roliga figurer som ser ut som mig & blivande ! Ett tips bara :) Sååå nöjd m. henne!!!

• teddy
    Tinzi skrev 2012-01-18 11:55:55 följande:
    Jag har köpt en för 250:- ca på Etsy en tjej som gjorde roliga figurer som ser ut som mig & blivande ! Ett tips bara :) Sååå nöjd m. henne!!!
    bra tips!
  • Mela01

Underbar underbar underbar!!! TAAAAAAAAAAAACK! :)

Så lite så Glad

• Vilse

Då kanske ni kan hjälpa mig också! Sambon min hittade en cake topper i usa där bruden står med en stor nyckel, och brudgummen sitter bredvid lite ledsen med sin motorcykel. Det perfekta var att det var samma motorcykel som vi har i garaget (ktm). problemet var att med frakt skulle den kosta närmre 800 kr. Lite väl maffigt enligt mig. Någon av er som sett något liknande - fast billigare? (skrivit från mobiltelefon)

• SusanneJoh
    MamaJuice skrev 2012-01-18 00:01:04 följande:
    på tradera kan du hitta en massa seriefigurer, actionfigurer, filmfigurer m.m. Jag funderar själv på att överaska gubben med en Mario gubbe och en Princess Peach gubbe då han ÄLSKAR Super Mario Bros!
    Åhh! Det måste jag leta reda på. Jag är värsta super mario nörden.
    (dock inte sambon, så det kanske behövs lite övertalning
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
  • Dannedo

Jag kom precis på att jag så klart ska göra en caketopper själv! Man vill ju att brudparet ska se ut som oss, och så himla svårt kan det väl inte att göra om man är lite konstnärligt lagd? Någon som gjort det och kan komma med bilder och tips? 

Svar på tråden Var kan man hitta annorlunda roliga cake-toppers?