-
-
Svar på tråden Några inspirationsbilder på dukning/dekoration från vårt bröllop
-
Ah klockrent!!!! Har tänkt rockabilly som röd tråd på vårt bröllop o nån tipsade om den här tråden o tack för all inspiration jag fått nu!!!
Helt sagolikt! Vilken vacker klänning du hade, har kikat på nåt liknande jag med!!! Har du nån mer bild på klänningen?
Återigen, tack för all inspiration ni gett oss nu, vi hade kört fast lite, men nu kommer vi loss!!! -
Vad kul att du gillade både dekoration och klänning :) Vi är som sagt otroligt nöjda med vår bröllopsdag både gällande dekoration/dukning/klädsel och all uppvaktning/gäster/fest etc etc. Vill göra det igen och igen och igen och igen :) Men det går ju inte!MsChevy skrev 2011-08-18 09:07:27 följande:Ah klockrent!!!! Har tänkt rockabilly som röd tråd på vårt bröllop o nån tipsade om den här tråden o tack för all inspiration jag fått nu!!!
Helt sagolikt! Vilken vacker klänning du hade, har kikat på nåt liknande jag med!!! Har du nån mer bild på klänningen?
Återigen, tack för all inspiration ni gett oss nu, vi hade kört fast lite, men nu kommer vi loss!!!
På denna sida finns det fler bilder från bröllopet och där borde du kunna se någon bättre bild på klänningen!
http://contas30.smugmug.com/Weddings/Cristoffer-and-Louise-wedding/18357215_QtDnqP#1414549967_jzBNNMw -
-
Jag tar också gärna texterna! :)Lojsy skrev 2011-08-09 18:41:42 följande:Operfekt och capobranco: Nu är texterna skickade!
Drumelz: Funkar din mail? Fick inte iväg texterna utan fick ett Delivery status notification om att din mail inte fanns!
Love_Hanna05@hotmail.com -
Underbar dukning! Jag skulle oxå vara super tacksam om du kunde sända mig texterna.
Mvh Minna
nevalainen.minna@gmail.com -
Är det någon som skulle vilja sända mig textfilerna med kärleksbudskapen?
Mvh Minna
Mvh Minna
Mvh Minna
ups vet inte vad som hände ;)
-
-
Hej!
Supercool dukning! Blir jätteinspirerad nu=) Även jag ska ha rött, svart och vitt tema på bröllopet förstås...
Undar lite hur du gått till väga med blockljusen och "konserveringsburkarna", har du köpt dom någonstans eller tillverkat själv? -
frizz79:
Burkarna är vanliga konservburkar som jag limmat fast olika tyger och knutit band runt :) Bara fantasin kan sätta stopp för designen :) -
Fantastiskt cool dukning. Kommer nog "låna" lite inspiration härifrån. Vart hittar man trycken som du strykt på kökshanddukarna??
-
Har köpt ark som man kan skriva ut bilder på och sedan stryka på textil. Finns på Panduro!
Att tänka på om du ska skriva ut text är att du måste kunna spegelvända texten innan du skriver ut! -
Skitfint :) Vilken hærlig stil! Men jag kunde tænkt mig en bild på din frisyr :D Ælskar den rockade stilen =)