• Lojsy

Några inspirationsbilder på dukning/dekoration från vårt bröllop

• Svar på tråden Några inspirationsbilder på dukning/dekoration från vårt bröllop
  • Oniq

Japps Lojsy, instämmer med föregående talare. RIKTIGT SNYGGT! Det var mer än din klänning som jag fick avundas här :)
    Min man (väldigt nytt att kalla honom för det) instämmer och ger stora tummen upp för en riktigt snygg, annorlunda, stilren och frän dukning.

Grattis till giftemålet också :)

• Tittij

Vad snyggt och kul! Min rockabilly-kusin skulle ÄLSKA denna dukning. Kanske ska spara bilderna till henne
    Stort grattis!!!  

• moonlightgirl
    Lojsy skrev 2011-08-08 00:07:14 följande:
    moonlight och augusti2012: Nu har ni mail :)

Lp-skivorna är riktiga. Vi satte egna etiketter på de som hade "fel färg", annars ville vi ha så många med orginaletikett som möjligt då det kunde skapa roliga samtalsämnen :)

Rött Svart och Vitt är ju bara såå snyggt :) Det är inte bara temafärgerna på vårt bröllop utan även på vårt hem och vår livstil :) 
    Tack tack vad snällt. Ska genast kolla mailen.
    Ja jag tycker också att rött, svart och vitt är snyggt ihop.
  • Lojsy

Tack för alla Gratulationer!

Ja visst är det ovant att kalla sin karl "min man/make" Oniq!!

Är så himla nöjd med både dukning, dekoration, klänning/kostym, blommor hår och smink :) Känns nästan lite overkligt att allt kunde passa så bra ihop och spegla oss så bra  :)

emelie och Jonas: Vi bor utanför Västerås men finns de på IKEA så är ju det toppen :)

• drumelz

Hejsan!

Jag undrar oxå om jag kan få texterna på min mail: laijina@hotmail.com

Och förresten.....vilket häftigt bröllop. Är precis i startgropen för planeringen av mitt bröllop.  =)

Ha en super bra dag!

• Lojsy

Operfekt och capobranco: Nu är texterna skickade!

Drumelz: Funkar din mail? Fick inte iväg texterna utan fick ett Delivery status notification om att din mail inte fanns!

Svar på tråden Några inspirationsbilder på dukning/dekoration från vårt bröllop