• Lojsy

Några inspirationsbilder på dukning/dekoration från vårt bröllop

• Svar på tråden Några inspirationsbilder på dukning/dekoration från vårt bröllop
  • SloveP

Åhh!! Vad snyggt!!
    Så där vill kanske jag också ha det... Glad Så himla fint o roligt o annorlunda!

• Nikkita

Bara älskar alla era dekorationer!!! Super häftigt & passar in till hur ni ser ut oxå Skrattande De broderade handdukarna är ju jätte smart. 
    Hoppas att ni hade en fantastiskt underbar bröllopsdag  {#emotions_dlg.flower}

• Tinzi
    Lojsy skrev 2011-08-06 11:31:42 följande:
    Tinzi: Ge mig din mailadress kan jag skicka den och den här till dig :)

åh vad gulligt av dig :)

tina.borjesson@hotmail.se
  • emelie och Jonas

Jättefint! Och Grattis såklart! :)

Hade själv tänkt göra vimplar i våra färger, va ju smart att skriva kärlek på dim tycker jag :)
    Nu blir det loppis framöver och leta sånna fina godisburkar ni hade :)
    Eller kan man köpa billigt någonstans?

Vad kostade namnen du strök på servetterna?

• förlovadflicka

Wow vad fint ni hade! Jättecool dukning! :)

• Lojsy

Tack för alla komplimanger och lyckönskningar!!

Tinzi: Nu har du mail :)

emelie oc Jonas: Burkarna är köpta på IKEA för ett år sedan, vet inte om de finns kvar.. Men bor du i närheten så kan du få köpa mina :)

Namntrycken skrev jag ut på textiltryckspapper (sånt man använder till t-shirtstryck) som finns på bland annat Panduro, viktigt bara att man kan skriva ut spegelvänt på skrivaren! 

Hade två vimplar, en kortare med ordet "Kärlek" och en längre bakom honnörsbordet med Lojsan Hjärta Stoffe som vart vårt " ledord" som gick igen i tårta bröllopshemsida osv :)

www.lojsanhjartastoffe.n.nu 

• moonlightgirl

Jag gillade allt med eran dukning osv. Jag undrar om du kan tänka dig att maila mig texten du hade i ramarna. Min mailadress är pianilsson@spray.se

Är det riktiga LP skivor ni använt er av vid dukningen??
    Ni har de färgerna som vi tänkt att ha på vårat bröllop.  =)

• Lojsy

moonlight och augusti2012: Nu har ni mail :)

Lp-skivorna är riktiga. Vi satte egna etiketter på de som hade "fel färg", annars ville vi ha så många med orginaletikett som möjligt då det kunde skapa roliga samtalsämnen :)

Rött Svart och Vitt är ju bara såå snyggt :) Det är inte bara temafärgerna på vårt bröllop utan även på vårt hem och vår livstil :) 

• emelie och Jonas

OK kan jag ju kolla in ikeas hemsida! antar att ni bor i sala? Inte så långt från mig i enköping men kanske inte lönar sig att åka för några burkar som antagligen är relatift billiga ändå,om de finns på ikea.... zmen tack ändå!

Svar på tråden Några inspirationsbilder på dukning/dekoration från vårt bröllop