OSKYDDAT SEX varje gång, "avbrutet samlag"
Hej, jag var inte sexuellt aktiv innan jag träffade min nuvarande kille, men han hade sex med sin förra tjej... typ rätt mkt ( hon käkade p-piller)
Vi har sex men han gillar inte kondom, men jag fick honom att iaf pröva en gång, men jag tyckte att det va oskönt, det liksom störde.
Varje gång vi har sex, vilket är flera ggr i veckan, ibland flera ggr om dagen beroende på hur mkt vi ses så har vi oskyddat sex... Men han drar ur den varje gång, innan han kmr och han har lyckats hittills, men innan killar kommer "på riktigt" så kan det ju komma lite sperma...
Och jag vill skaffa p-piller men jag oroar mig för undersökningen , hör så mkt illa om ungdomsmottagingen, har pratar med gynekologen där förut och hon lyssnar inte överhuvudtaget och verkar inte förstå saker alls... känns inte okej att hon ska göra undersökningen.
Har pratat med min mamma om att jag tkr att det är obehagligt att gå till henne och hon säger att "vi kan gå till vanliga gyn" - Det känns mer okej, om det är någon man hört är bra där.
Min nuvarande kille är den enda som ens pullat mig, har inte klarat av att göra det själv, vet inte varför, har tyckt att det känns obehagligt och helt omöjligt att ens föra in en tampong, men sedan gick det bra och när jag väl gjort det var jag en solstråle hela dagen!
Fick flytningar vid tidig hålder så var tvungen att "toppsa" flera ggr på sjukhuset vilket gjorde att min slida har varit en obehaglig "plats" för mig men det är bättre nu. Men det knyter sig ändå i magen för undersökningen, det känns jätte obehagligt.
Vet inte vad jag vill med detta, men vet ingen ngn mirakel-lösning? Någon som känt samma sak?
vill verkligen inte bli gravid.