• Orsaku­llan
    Äldre 25 Jun 10:15
    53391 visningar
    601 svar
    601
    53391

    Augustibrudar 2010 forts...

    Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

    Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75



    8 augusti
    Liilly

    13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

    14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka


    Jenny Malmö

    21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

    28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

    21 augusti
    evejo427

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

    21 augusti
    Irish

    28 augusti
    Brallis 2010

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

    7 augusti
    evejo 427

    21 augusti
    Brud73

    28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • 0Maria­0
    Äldre 27 Aug 20:59

    Vi har varit i lokalen och fixat i ordning - lagt ut festprogram och bordsplaceringen. Nu har jag tvättat håret och satt på mig mjukiskläder - det blir tidigt i säng! Om 19 timmar är det vigsel...

  • lunaga­rden
    Äldre 27 Aug 21:02

    Lycka till 0Maria0

  • vastku­sttjej
    Äldre 27 Aug 21:29

     


    0Maria0 skrev 2010-08-27 20:59:06 följande:
    Vi har varit i lokalen och fixat i ordning - lagt ut festprogram och bordsplaceringen. Nu har jag tvättat håret och satt på mig mjukiskläder - det blir tidigt i säng! Om 19 timmar är det vigsel...

    Lycka till.
    15:30 är min vigsel är är din?

  • lenwer
    Äldre 27 Aug 22:08

    I morgon smäller det!!!! Allt är klart (hoppas jag.....) och nu är det dags för dusch och rakning av benen, sedan blir det sängen. Alla regnmoln är borta på väderkartorna (i alla fall i Stockholmstrakten), härligt!

    Lycka till alla ni andra som blir fruar i morgon :)

  • Enilem­mE
    Äldre 30 Aug 17:02

    Tjohoo!! Nu börjar det smälta in att jag har blivit fru!! Vår dag var helt fantastisk och vi hade sån tur med vädret så det finns inte. Ösregn hela förmiddagen och lagom till fotograferingen ute så kikade solen fram och höll sig framme resten av dagen!


    Vi tog vår bröllopsnatt inatt istället för i lördags och det var verkligen superskönt! Mannen hade bokat spa-avdelningen så vi njöt av bad, bastu och champagne. Underbart!


    Jag har inte fått så mycket bilder än, men det ligger iaf en i galleriet än så länge.

  • 0Maria­0
    Äldre 1 Sep 21:28

    För mig har det ännu inte smält in att jag är fru, men vi hade en heeeelt underbar dag och kväll; allting överträffade våra förväntningar och jag har gått runt på jobbet och rekommenderat alla ogifta att gifta sig - det var så fruktansvärt roligt och härligt och fantastiskt!!


    Lägger nog in en bild eller två i galleriet strax...

  • Enilem­mE
    Äldre 1 Sep 21:49
    0Maria0 skrev 2010-09-01 21:28:40 följande:
    För mig har det ännu inte smält in att jag är fru, men vi hade en heeeelt underbar dag och kväll; allting överträffade våra förväntningar och jag har gått runt på jobbet och rekommenderat alla ogifta att gifta sig - det var så fruktansvärt roligt och härligt och fantastiskt!! Lägger nog in en bild eller två i galleriet strax...
    Jag kan inte annat än hålla med. Jag gick runt på festen och sa att jag "hoppas att alla får uppleva det jag upplevt idag". (Lite smått berusad kanske, men mest på lycka!!)
  • Enilem­mE
    Äldre 9 Sep 22:48

    Idag gick min namnändring igenom, så nu är jag även officiellt Fru K!

  • Bride in leathe­r
    Äldre 11 Sep 21:48

    Min dag:)Vi gifte oss den 21/8-2010.Lägger in bilder i galleriet


    Lång dag i korta drag

    Jag steg upp klockan 6.Frisören halv 7 där vi fick vin och frukost.Sminkning klockan 10,jag blev superfin11.00 hem och på med underkläder,klänning och skor.Iväg för att träffa fotografen och fotas innan vigseln.14.00 var det dags och vi ställde upp oss i kyrkan.Dottern och systerdottern först,de skulle kasta blommor,sen sonen med ringarna.Jag och mamma och sen mina 3 tärnor.Vi tågade in till Ronja rövardotter.2 sånger i kyrkan av en solist.Sång till friheten och älska mig för den jag är.Ringväxling,fick knappt på mannens ringfrågade om han ändrat sig*s*.Skratt från bänkarna men det bjuder vi på.Utanför kyrkan,såpbubblor och fotografering och sen iväg i den blåa mustangen som väntade på oss.Till festlokalen och mingel samt 3rätters middag och goda viner.Bröllopsvalsen
    " target="_blank">


    Sen dansade vi fram till 3

    Menyn:

    Marinerad kycklingfilé med currydoftande apelsinsås till
    Citron och örtkryddad fläskfilé
    Rökt lax med citron och dill
    Potatisgratäng
    Timjanpotatis(små halvor ugnstekta)
    Tomatkokt hel bulgur med grillade grönsaker
    Pastasallad med paprika,majs och fetaost
    Blandade salladssorter med tomat,gurka rädisor
    Portionspaj med ädelost och spenat(jättegott till laxen)
    Franskbröd,Medelhavsbröd
    Smör
    Brieost,Allerums Präst,SaintAgur(ädelost) 2 sorters kex,druvor,paprika,hallonmarme lad

    Efterrätt:Pannacotta

    Nattamat:Tacofärsgratäng+sallad

  • vastku­sttjej
    Äldre 15 Sep 15:18

    Nu är jag gift!!


    28/8 gifte vi oss!

    Det var en underbar dag och vi hade sådan tur med vädret för det spöregnade hela förmiddagen från 7-11 och sedan blev det uppehåll och sol.

    Kram på er

  • vastku­sttjej
    Äldre 15 Sep 15:53

    En tråd för alla oss som gifte sig 28 augusti 2010 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3829449.html

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...