hernameispekka: hej igen vill jag säga...=) hihi
när hon gifte sig var hon bara 20-21 år och hennes tjejkompisar var väl inte så införstådda på vad en hippa är och dessutom så var min väninna gravid också...men iaf..och så vill jag också påpeka att några månader innan gifte sig en annan av hennes kompisar och hon fick en spa behandling o massa annat skoj (hon la en massa pengar på den hippan).
om det var ca en vecka innan bröllopet kommer ja inte riktigt ihåg, hennes man frågade om de skulle äta pizza till middag för ingen av de ville laga mat, så han gick iväg för att handla och tog då också hunden med sig.
hon satt hemma och väntade och när det ringde på dörren så gick hon ju så klart för att öppna och vilka står där om inte hennes 4 bästa tjejkompisar. självklart blir hon jätte glad och förväntningarna stiger. de kommer in och säger att nu ska vi hippa dig...och så börjar de laga till tacos och hon blir mer och mer upprymd över vad som kan komma att ske. de äter upp, och tittar på varandra och säger; ska hon få det?
de ger henne ett litet kuvert med ett presentkort på HM värt 300 kr och så säger de att hon får inte spendera pengarna på saker till bebisen!
det var vad hon fick!
men jag menar, bara för att hon är gravid behöver det inte hindra henne från att få göra roliga saker!!! man är inte sjuk när man är gravid (ok i vanliga fall, men hon var frisk som en nötkärna)!!!
självklart blev hon jätte lessen, men sa inget till sina vänner...vissa vet fortfarande inte om att hon blev lessen över den kvällen, andra har hon pratat med och de har väl sagt att: ja, jo det kunde ha varit bättre och skyllt på att de va så unga o inte visste vad de skulle hitta på för att hon var gravid!