Jag kände precis likadant, började tro att det inte skulle bli nåt MEN så i lördags blev jag hippad! :D
Blev verkligen en överraskning! Jag och mannen åkte ner till staden där bröllopet ska äga rum (vi kommer därifrån och tärnan bor där oxå.) Var tänkt att vi skulle ha en barnfri helg med hotell, god mat och spa, samt fixa lite lite med bröllopslokalen etc.
Hann vara 10 minuter på hotellet när det knackade på dörren och någon utklädd till katt stod där med en lapp att jag skulle följa med på skattjakt! Först trodde jag det var nån från hotellet som anordnade nåt jippo för oss barnfamiljer, och tänkte det där tänker jag minsann inte göra. Men läste vidare att jag hade 5 min på mig att packa ner finkläder, smink mm och då fattade jag att det var min möhippa. Haha grundlurad var bara förnamnet, ALLA visste.
Dagen var heeeelt underbar, spelade lasergame, badade bubbelpool drack skumpa, åt snittar, lekte "paketleken", Avslutade på en restaurang med dansgolv och dansade all night long :) De lyckade verkligen göra en dag så som verkligen var JAG. Tycker inte alls det är kul med uppdrag som att sälja kyssar på stan utspökad.
Med detta vill jag bara säga, håll ut tjejer, det kommer när ni minst anar det :)
Kanske är era män redan inblandade och inte vill att ni ska planera in en massa om helgerna.
När dagen kommer hoppas jag ni får en lika bra dag som jag fick.
ops blev visst långt ;)