Jag tycker att det är bra att de är lite hårda. Jag fick förslag av BT att göra reklam här och det var JÄTTE billigt om man jämför med olika magasin eller andra forum. Har man inte råd med den lilla summan borde man fundera om man har valt rätt yrke.
sånglärkan skrev 2010-03-15 09:32:31 följande:
Tycker att de hårda reklamreglerna är lite väl tilltagna. Har en företagsannons här på BT också, men har blivit medlem här så jag kan bidra med tips här på forumet och få egen inspiration till kommande bröllop.Men jag tycker att det är jobbigt att man inte ens får lägga upp sin hemsida på sin egen presentation... Men jag har i alla fall hänvisat till min egen annons här på BT, men det lär väl inte vara tillåtet det heller :-PÄr förövrigt inte alls i tvivel om jag är seriös eller inte eftersom jag faktiskt är bra på det jag gör och har LÅNG utbildning inom mitt specialområde!! Inte för att vara framfusig, men det finns ju som sagt var många glada amatörer som tycker om att sjunga, ta bilder och liknande som inte riktigt vet vad de håller på med och ibland knappt tar någon betalning...Önskar er alla lycka till!!*KRAM*