• Kråke

    Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

    jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

  • Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • Js Fästmö

    Jag kommer vara 32 :) Inga kottar men hoppas de kommer ganska snart efteråt om vi har en lycklig stjärna med oss. :)

  • Gina dc

    Jag kommer att vara 35, min blivande 39. Jag har 2 barn sedan innan på 17 & 12 , han har också 2 sedan innan på 8 & 12. Vi kommer ej att skaffa något kärleksbarn.

  • Mariaa

    Jag kommer att vara 37 år och min blivande 29 år. Hjärta
    Vi har inga barn men vi hoppas att vi får! Glad

  • Lija

    Jag är 35 & mannen min 37 år. Vi har en dotter som är ett år.

  • imoen

    Jag är 28 och min fästman 29, vi gifter oss i sommar. Jag har ett barn sedan innan, som är 4 år och vi har ett gemensamt som är ett år. Om jag får bestämma så blir det två barn till, men kanske om 5 år eller så.

  • Dosbeck

    Jag och blivande maken kommer vara 26 båda två och vår son fyller 2 på torsdag. Gifter oss 8 juni =)

  • Fanny

    Jag är 27 och min make 38 år! Vi gifte oss nu i mars, långfredagen i Las Vegas! Känt varandra i 9 år till hösten, varit ihop i 3 år till jul. Inga barn sedan innan. Jag hade däremot en katt som min numera make adopterade. ;) Nu har vi en kattfröken tillsammans också, så 2 katter. Våra bebisar! ;) Flört

  • 67d

    Vi kommer vara 23 och 26 när vi gifter oss i sommar. Har två små kottar.

  • blivandebrud

    Jag kommer vara 22 år och min blivande 23 år. Vi har inga barn och planerar inte att skaffa inom snar framtid, tänkte ta det lugnt lite ensamma, kanske åka på resor och utforska innan vi bestämmer oss för en ny familjemedlem. Men en katt ska vi ha!

  • MissA93

    är och kommer vara 20, m2b är 22, har en son + bebis i magen :)

  • anotherplace

    Jag är 23 och min m2b är 29, vi har varit tsm i 6 år i oktober och gifter oss nu i juli! Vi har en son på 5 månader :)

  • Längtandsfull

    Jag är 26 och min blivande är snart 29. Har varit ett par i 11 år så bröllop är på tiden=) Vi har 2 barn.

  • Katinka190

    Jag kommer vara 23 och gubben min fyller 29 efter. Vi har två barn som då kommer att vara 4½ och 3 =) Längtar något otroligt !!

  • Krissymakrill

    Jag kommer vara nästan 29 och min blivande 28, inga barn än men hoppas på barn under närmsta tiden efter bröllopet 7/6 nästa år =)

  • 7011e gången gilt
    Vi båda är 28 och vi har 2 gemnasmma barn på 4 och 7 år och jag har en dotter sen innan på 10år
Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?