• Kråke

    Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

    jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

  • Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • blivande brud

    Vi kommer att gifta oss en månad innan jag fyller 30 och min fästman är då 32 år. Vi gifter oss på vår 2-åriga förlovningsdag. Efter det planerar vi att skaffa barn :)

  • Cathelica

    Vi kommer va 25 båda till sommaren när vi gifter oss, två barn sen innan på 6 och 2år :)

  • solklart

    Jag kommer att vara 29 år och m2b 35 år. Våra barn kommer vara 7 år och 2 år. 

  • Poppee

    Jag kommer vara 21 och han 31 nu när vi gifter oss och vi har en dotter tillsammans som blir 1

  • MariaochDaniel

    Jag kommer att vara 30 och min m2b 37år när vi gifter oss. Vi har en son som kommer att vara 1 år =)

    Poppee, såg att ni också hade barn som blir 1. Hur ska ni göra med henne under bröllopet?
    Vi kommer att ha barnvakt åt sonen men de kommer att vara med hela tiden. Farhågan är att han kommer att vara jättemammig så det stör....

  • johannaochdennis

    Mariaochdaniel: Vår yngsta kommer också vara runt 1 år när vi gifter oss. Vår äldsta kommer vara ca. 3 år. Vi ska försöka hitta någon som kan passa henne hemma hos min mamma. Vi gifter oss inte där vi bor utan där jag kommer ifrån, så vi kände att det blev lättast om de var med under vigseln. Sen att de åkte till mamma direkt efter med barnvakten, som dom kommer träffa flera gånger innan, så de känner sig trygga med denne. Vi kände att det inte fanns någon anledning för dom att följa med till festen. Vi kommer vigas 15.30 och klockan kommer vara lite innan läggdax innan vi är på plats vid festen, då kommer de bara vara trötta och gnälliga. Så för både deras och våran skull kändes det som det var lättast så. Sedan kommer mamma hem och byter av barnvakten på kvällen.


    Mamma bor dessutom bara några få km ifrån festen, så skulle det vara så att de blir jätte ledsen så är vi nära. Förhoppningsvis ska det funka!

  • Poppee

    MariaochDaniel precis som ni vi kommer ha barnvakt men lillan kommer ändå vara med under dagen =)

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?