• Äldre 11 Oct 00:48
    366861 visningar
    3671 svar
    3671
    366861

    Tantvarning6

    Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!

    Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html

  • Svar på tråden Tantvarning6
  • Aleta
    Äldre 11 Jan 14:13

    Kramkramkram Fjällbruttan.

  • Äldre 11 Jan 14:23

    Fjällbruttan, jag mailar dig angående dina frågor senare! Nu måste jag iväg. Både nöjd o missnöjd efter mötet. Kram på er

  • Äldre 11 Jan 14:51

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

    Inlägg 2667 har jag för mig att mitt långa röriga och felstavade inlägg är.

    Det är för långt för att upprepa och man behöver bara läsa det ifall man undrar hur det är. Det är värsta ego-inlägget ever.

  • Aleta
    Äldre 11 Jan 17:05

    Ojojoj Blomman, det är mycket nu. Jag skickar en massa kramar till dig. Glöm inte bort att lägga in hur mycket du är värd i ekvationen, då kommer den alla gånger att sluta på plus.

  • Äldre 11 Jan 17:24

    Jag är förbaskat dålig på matte you know. Ekvationer är inte min grej...

    Men det ordnar sig nog. Lite många saker samtidigt nu bara. Det brukar visst stavas k-r-i-s har jag för mig. Fast om jag inte minns alldeles fel har kinesiskan två ord för det begreppet. Det ena betyder "katastrof" Det andra "möjlighet".

    Det är än så länge inte mycket i mitt liv av vad som hittills passerat som kvalar in på katastrof. Det mesta har varit vägskäl och möjligheter.

    Allt går i faser och nu har jag visst klivit rakt in i en sådan där helomvälvande igen.

    Tack förresten för kramar och omtankar.


    Aleta skrev 2010-01-11 17:05:02 följande:
    Ojojoj Blomman, det är mycket nu. Jag skickar en massa kramar till dig. Glöm inte bort att lägga in hur mycket du är värd i ekvationen, då kommer den alla gånger att sluta på plus.
  • dfk
    Äldre 11 Jan 18:21

    Passion, kramar dig hårt! Jag hade en fördjävlig kris under år 2009 i mitt äktenskap och över mig själv, mitt liv..... Jag har visst kommit ur den nu men jag tror att jag vet hur du kan må!
    Önskar att jag kunde göra nåt för dig.

    Cantaton, hur gick det med det där jobbet? Har du fått besked?

    Sonja, heeeeej! Välkommen tillbaka gumsan!

    Fjällbruttan, Det är tur att din man har en sån fin fru som du!
    Det betyder så mycket att få allt stöd man kan få när någon nära går bort.

    Solde, spännande!
    Det låter nästan som en dröm!

    lillabruden, så vackra!!

  • Äldre 11 Jan 19:40
    passionsblomman skrev 2010-01-11 14:51:33 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.htm...Inlägg 2667 har jag för mig att mitt långa röriga och felstavade inlägg är.Det är för långt för att upprepa och man behöver bara läsa det ifall man undrar hur det är. Det är värsta ego-inlägget ever.
    Du är verkligen stark och duktig, Blommis! Du har alltid oss här att dryfta stort som smått med, och inboxa gärna om du tror att den här prästen/medmänniskan kan ge något. Jag finns självklart för dig, äen om jag är lite dålig ibland på att vara här. Men jobbet tar tid och jag är ganska tröt ibland...
  • Äldre 11 Jan 19:46

    Dröm, mm, när vi kom fram till huset var det nog mer skräckfilm/mardröm. Det ser ganska ruffigt och slitet ut, med trasiga fönster och skräpigt inuti. Men trädgården är stor och häftig och utsikten från båda håll bedövande. Och där finns ett riktigt torkrum med linor, inget torkskåp el torktumlare. Nu är frågan om vi skall titta på det inuti och sedan diskutera vidare. Det ligger ganska off från stora vägen och maken får köra nästan två mil till den byn vi bor i nu, för att kunna ta bussen till Malmö, där han börjar arbeta i mars. Önskar livet kunde vara lite enklare ibland, men är samtidigt medveten om, att livet inte är det, iaf väldigt sällan.

  • Fjosok
    Äldre 11 Jan 20:02

    Passion: Ursäkta en dum fråga...

    ...men vad har hänt?

    Läser igenom och får mest intrycket att det är kris, som sagt :-/

  • Äldre 11 Jan 20:33

    Ingenting särskilt egentligen. Mitt liv är bara lite fullt av saker som jag inte har eget bestämmande över. Att börja om frå noll på en ny ort med en hel familj är något helt annat än det var att göra det ensam en gång i tiden. Nu står allt det här med barn på spel för sista gången oeftersom jag fyllde 39 häromdagen och inte har så stora chanser längre.

    Jag vet väldigt lite om hur min framtid kommer att se ut och allt.

    Jag hade ett inlägg längre bak i tråden som länkar till vad jag sa i bebistråden förut idag.


    Fjosok skrev 2010-01-11 20:02:53 följande:
    Passion: Ursäkta en dum fråga......men vad har hänt?Läser igenom och får mest intrycket att det är kris, som sagt :-/
  • Äldre 11 Jan 20:44

    Här är det inlägget med länken.


    passionsblomman skrev 2010-01-11 14:51:33 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.htm...Inlägg 2667 har jag för mig att mitt långa röriga och felstavade inlägg är.Det är för långt för att upprepa och man behöver bara läsa det ifall man undrar hur det är. Det är värsta ego-inlägget ever.