Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Passionis, grattis på födelsedagen, trots att den varit tung och ledsam. Skyndar mig att skicka så många kramar jag bara hinner innan tolvslaget!
Att sjunga är ett träningspass i sig. Har haft träningsvärk i magen många gånger efter sånglektioner!
Så när är planen att träna nästa gång? Nyckeln till att komma iväg och träna är att planera in den i almanackan. För min del blir det PT-träning imorgon!
Hahaha, tack för buskisen!
Jag måste lära mig att gå upp i tid och lägga mig i tid... det gör man inte genom att trotsa klockan. Tur att jag glömde min mobil hos kompisen som går hemifrån strax innan nio imorgon så att jag måste upp o hämta den innan dess.. Eller? Eller pina Godnatt!
Mmmmmmmm ......... blomman. En fucked up, jävla usel födelsedag, har du haft min vän. Jag har inte så mycket mer att tillägga än att du är en fantastiskt människa, o en toppen vän. Ställer in frasiga färska tulpaner, varma scones, pålägg och så kaffet förstås. Tårtvalet; Vad sägs om en hemmagjord chokladhistoria Special-goa kramar i massor ger jag dig.
Idag undrar jag vem som kom på ordspråket: Ensam är stark? Alltså man hade velat träffa vederbörande o tatt denne i öronen!!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥