annullera bröllop efter svensexa????
Jag vet inte hur man skriver detta , jag är mycket upprörd och jag har gråtit i två dagar utan stopp. Min pojkvänns vänner var för lata för att hålla en svensexa för honom. De var upprörda över att vi vägrade att ha sprit och att inte strippor eller prostituerade var tillåtet. Jag tyckte synd om honom och organiserade i hemlighet en fest för honom med paintball, karaoke, mat och dryck. Jag gjorde en T-shirt och märken och filmade och fotograferade hela dagen.
Vi hade ett avtal tidigare om att vi inte skulle dricka eller göra saker av sexuell natur. På min möhippa Jag höll mitt löfte och förväntade honom att göra det så också. Det gjorde han inte. Hans vänner var oförskämd och vidriga, och de flesta av de filmar kan inte användas som det är oförskämt av naturen. De tvingade honom att dricka och när vi gick ut de "kidnappade" honom till baren. När jag sa åt honom att sluta dricka knuffade han iväg mig. Hans vänner ignorerade mig och hålls på jublande honom att dricka. Jag var så olycklig som jag planerade allt och de gjorde ingenting för honom, och ändå han lade sina vänner före mig och det löfte vi gav till varandra. Jag slutade dricka och röka för honom, och jag kan inte se hur jag kan tro på hans löften på bröllopsdag när han inte ens kan stå upp för mig och säga nej till press från andra.
Jag kan inte se honom i ögonen, och jag kan inte prata med honom. han säger nu att han aldrig lovat att inte dricka, bara att han inte skulle bli full. Och tro mig han var full! Och jag har video för att bevisa det. Jag känner mig förrådd.
Vad ska jag göra? Jag vill inte gifta mig längre