• warren

    1 miljon steg på 10 veckor

    Hej!

    I morgon tänkte jag att jag skulle ta på mig stegräknaren och börja trampa. Samtidigt ska jag försöka i så stor utsträckning som möjligt dra ner på kakor, godis och glass.

    Om 12 veckor gifter jag mig och jag vill känna mig vacker på min stora dag. Därför sätter jag upp som mål att på 10 veckor gå 1 miljon steg. Det är knappt 15000 steg om dagen, dvs inget jätteprojekt.

    Någon som vill hänga på? Sen kan man gå in och peppa varandra när det känns tungt. Kom gärna med andra förslag på något enkelt och hälsosamt.

    kram

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-13 20:08
    1 vecka, 9 kvar. Kör hårt.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-14 21:12
    Nu har halva tiden gått och det verkar som om alla har varit jätteduktiga. Kämpa på 5 veckor till så får se vem som först når miljonen.

  • Svar på tråden 1 miljon steg på 10 veckor
  • Äntligen är det min tur

    VAR TOG ALLA VÄGEN???

    Jag har inte heller varit här på ett tag....

  • september2009bröllop

    jag har varit upptagen med att flytta och nu har vi inget internet hemma på 2-5 veckor :-O

    Tyvärr blir det inte så mycket steg när man flyttar..

  • warren

    En vecka kvar och jag har 96000 steg att ta för att komma upp till miljonen. Ska försöka klara det innan helgen men det kan bli tufft. Hur går det för er andra?

  • Äntligen är det min tur

    DU KLARAR DET!!!!!!!!!!!!!! Hejja hejja!!! Jag sier här o vifar med flaggor för din skull.

    VA DUKIG DU ÄR!!!

    Har du gått ner i vikt också??

    För mig går det inte alls. Mina knän la av totalt. Ska till sjhuset o kolla de snart. Börjar bli less på dom nu.


    warren skrev 2009-06-08 19:16:12 följande:
    En vecka kvar och jag har 96000 steg att ta för att komma upp till miljonen. Ska försöka klara det innan helgen men det kan bli tufft. Hur går det för er andra?
  • warren

    Jag pendlar mellan 66 och 68. För att jag ska kunna gå ner i vikt måste jag börja styrketräna och det är det tråkigaste jag vet. Får fruktansvärt ont i rygg och höft så fort jag går lite för fort eller för långt. Det är bara att ta tag i det men det känns som om jag kommer att vänta till hösten. Vem vill vara på ett gym mitt i sommaren? Inte jag i alla fall.

    Hoppas att dr kan göra något åt dina knän. Jag vet hur det känns att ha ont och man blir så trött på det. Jag själv kommer inte att gå och kolla det på ett tag för de lyssnar ändå inte på mig.

    kram

  • Äntligen är det min tur

    Jag hejjar på dig iaf
    JAg ska köra en miljon sen också....

    har du lyssna på RIX fm när Gert o Robban har gått. Jag kommer inte ihåg exakt men 1 miljon steg kommer man en bit på iaf i sverige. Tnkte på dig o alla här inne när jag hörde det. Undrar om man kan kolla det nån sans.....

  • warren

    Jag klarade det. Jag gick en miljon steg på 10 veckor. I början av helgen trodde jag inte att det skulle gå men jag gick ut på en extra promenad trots ryggont. Slutade på 1 001096 steg.

    Hoppas att ni andra fortsätter att promenera för det tänker i alla fall jag göra.

    kram på er

  • Äntligen är det min tur

    grattis warren!!!! supersrongt av dig :-d :-d :-d

    hurra hurra hurra!!!!

  • september2009bröllop

    Stort grattis Warren! Bra jobbat!

    Vad säger ni? Ska vi starta en ny omgång from Måndag efter midsommarhelgen?

  • passionsblomman

    Ja! Den omgången är jag med på!


    september2009bröllop skrev 2009-06-16 16:51:03 följande:
    Stort grattis Warren! Bra jobbat!Vad säger ni? Ska vi starta en ny omgång from Måndag efter midsommarhelgen?
  • september2009bröllop

    Nu är dag 1 här... Själv har jag stoppat i mig massor med sötsaker hela midsommar helgen så denna dagen kom inte en dag för tidigt... Stegräknaren är på och jakten på miljonen har börjat...

    Hur går det för er andra?

  • passionsblomman

    Uruselt.
    Dels är stegräknaren trasig.
    Dels har jag testat negativt i helgen ännu en gång trots våra bebisförsök, så jag är bara skitnere och sitter och väntar på att mensen ska komma igång på allvar.


    september2009bröllop skrev 2009-06-22 12:56:35 följande:
    Nu är dag 1 här... Själv har jag stoppat i mig massor med sötsaker hela midsommar helgen så denna dagen kom inte en dag för tidigt... Stegräknaren är på och jakten på miljonen har börjat...Hur går det för er andra?
  • september2009bröllop

    Åh vad tråkigt blomman... Jag håller tummarna för att ni får turen på er sidan snart..

  • passionsblomman

    Tack ska du ha! Det behövs.


    september2009bröllop skrev 2009-06-22 22:36:43 följande:
    Åh vad tråkigt blomman... Jag håller tummarna för att ni får turen på er sidan snart..
Svar på tråden 1 miljon steg på 10 veckor